💬
Logga in
Fuska.se

Bild På Din "setup"!

534 svar · startad

Kör väl i den här också då.

post-74730-1316887959_thumb.jpg

25 Sep 2011

Mitt verkligen städade skrivbord

27 Sep 2011
IMG_20110926_152932.jpg
28 Sep 2011
29 Sep 2011

Trocadero ^ <3

19 Apr 2012

Bumpar denna tråd med min setup:

Bilden är igentligen menad till en "show you battlestations" tråd på 4chan, men duger nog till att postas här också :P

3 Jul 2012

Har flyttat i veckan så jag kände för att ta lite bilder :P Inte världens bästa kamera direkt, men det är den enda jag har.

post-58457-1341334053_thumb.jpg

Det viktigaste för mig är att ha datorn bredvid sängen så jag kan ha fötterna på sängen :P

post-58457-1341334116_thumb.jpg

Det här typ alla mina fasta spel, dvs spel som inte är köpta på steam eller liknande. Har dock köpt ett antal xbox360 spel också, men dom är hos min pojkvän eftersom det är han som äger xboxet.

Knark
↗ till inlägget

post-58457-1341334053_thumb.jpg

Vrf har du toapapper i sängen? E du "förkyld" :P :cool:

↗ till inlägget

Vrf har du toapapper i sängen? E du "förkyld" :P :cool:

Alltid förkyld :D

↗ till inlägget

Har flyttat i veckan så jag kände för att ta lite bilder :P Inte världens bästa kamera direkt, men det är den enda jag har.

Det viktigaste för mig är att ha datorn bredvid sängen så jag kan ha fötterna på sängen :P

Det här typ alla mina fasta spel, dvs spel som inte är köpta på steam eller liknande. Har dock köpt ett antal xbox360 spel också, men dom är hos min pojkvän eftersom det är han som äger xboxet.

SC2 :o Hur går det?

↗ till inlägget

SC2 :o Hur går det?

Jag kör inte så mycket längre. Har aldrig orkat köra så pass mycket så att jag går upp i ligorna. Men jag antar att jag fortfarande kör som en silver spelare typ.

↗ till inlägget

Röker du? :angry:

Senast ändrad:

4 Jul 2012

Måste ta lite bilder också. Funderade på det, men då var tråden inaktiv och jag ville inte fortsätta. Men nu verkar den vara igång :D

Blubb.

Alla mina fm till den som gissar rätt på vad det är för spelfodral som ligger där.

Senast ändrad:

Alla mina fm till den som gissar rätt på vad det är för spelfodral som ligger där.

command and conquer?

↗ till inlägget

Blubb.

heroes of Might & Magic III ?
5 Jul 2012
↗ till inlägget

Blubb.

*Bild*

Farao/Pharao?

post-20-1341512314_thumb.jpg

Har precis införskaffat mig dessa tre för att köra eyefinity, samt ett trådlöst headset från Corsair.

PS. Jag hatar Radeon & ignorera avtrycket på skärmen till vänster.

Correnstyle77 gillar det här
↗ till inlägget

Har precis införskaffat mig dessa tre för att köra eyefinity, samt ett trådlöst headset från Corsair.

PS. Jag hatar Radeon & ignorera avtrycket på skärmen till vänster.

Trodde först att skärmarna var högtalare.

Ontopic: Jag postar min bild imorgon.

Knark

Gamingskärmen no1, 22", 200hz, 50kg xD På den andra skärmen har jag bara irc o spotify

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in