↗ till inläggetJag har 111 FuskaMynt tillgodo. Jag är såpass generös nu under juletider så du kan få dem ifall dessa nitlotter blir för jobbigt för dig. :)Det står faktiskt inget om att man kan få en nitlot. Jag känner mig grundlurad.
Julkalendertråden 2012
↗ till inläggetDet är ingen fara, men jag tycker att det borde stå med.Jag har 111 FuskaMynt tillgodo. Jag är såpass generös nu under juletider så du kan få dem ifall dessa nitlotter blir för jobbigt för dig. :)
Två dagar utan vinst nu. Muh. :(
3 Dagars Fuska VIP igår och 1 dag till idag.
↗ till inlägget3 Dagars Fuska VIP igår och 1 dag till idag.
Ska det verkligen vara såhär? Man ser ju ingenting. Jag ändrar hellre i URL'en än att sitta och försöka leta upp rätt siffra.
1: 1dags FuskaVIP
2: 4dagars FuskaVIP
3: 100fm
4: inget!
B)
3 Dagars vip till! Synd jag inte har någon användning av den ba :P
Äsh, det här blev en list-tråd i år igen :( Jag vill inte veta hur många fuskamynt och vipdagar ni alla har vunnit. Posta något intressant istället.
↗ till inläggetVad ska du göra med din Fuskavip du vunnit?Äsh, det här blev en list-tråd i år igen :( Jag vill inte veta hur många fuskamynt och vipdagar ni alla har vunnit. Posta något intressant istället.
↗ till inläggetBild i signaturen! Jag har längtat efter det sen jag hade det förra året.Vad ska du göra med din Fuskavip du vunnit?
↗ till inläggetSe om du får totalt 365 dagars Fuska VIP så håller det sig till nästa gång ;)Bild i signaturen! Jag har längtat efter det sen jag hade det förra året.
Förresten så tänker jag inte köpa, då mina pengar inte räcker till.
↗ till inläggetDet är ingen fara, men jag tycker att det borde stå med.
Från infon:
"Skaffar du julkalendern så kommer du att kunna öppna en lucka per dag fram till och med julafton. För varje lucka du öppnar så kommer du att kunna vinna FuskaMynt samt FuskaVIP. Dessutom kommer vi att ha några specialvinster på julafton."
Tycker det framstår ganska tydligt att det finns en chans att vinna, och att det inte är garanterat ;)
Vad fick ni i lucka 24? Bara 300fm för mig.
Jag fick 500 fm bakom lucka 24.
200fm
500fm bakom lucka 24.
200!