Undrar om ni som håller FUSKA.SE e vakna? Tycker att de int hänt så mycket. :(
Vad Händer?
Händer väl en hel del, bland annat skall utseendet på sidan piffas upp en del i januari...
↗ till inläggetDu har alldeles rätt och det faktumet diskuteras här:Undrar om ni som håller FUSKA.SE e vakna? Tycker att de int hänt så mycket. :(
http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=156894
:)
↗ till inläggetHänder väl en hel del, bland annat skall utseendet på sidan piffas upp en del i januari...
Blev lite orolig att ni lagt ner eller nått
↗ till inläggetJasså det blir i januari. Då längtar jag till det :)Händer väl en hel del, bland annat skall utseendet på sidan piffas upp en del i januari...
↗ till inläggetDu skriver "bland annat" Vad mer ska fixas?Händer väl en hel del, bland annat skall utseendet på sidan piffas upp en del i januari...
↗ till inläggetVänta tills Januari så får du se? -.-Du skriver "bland annat" Vad mer ska fixas?
↗ till inläggetFin humor du har.Vänta tills Januari så får du se? -.-
↗ till inläggetFin humor du har.
Tror int de har med humor å göra, han vet väl int vad som händer och vi får ju veta snart.
Just nu händer det kanske inte så mycket. Då och då hittar man något intressant dock.
Något som jag märkte för två dagar sedan är att det har kommit upp en ordlista till Wordfeud. Den kan man använda sig av när man har kört fast i spelet.
http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1965563
Jag förstår dock inte vitsen med att hålla på så när användare postat ett nytt ämne. Folk klagar som sagt på att det aktiviteten på forumet är låg. Men det blir väl knappast bättre av att man håller på det viset och förstör.
Lägg ner er energi på andra saker istället.
↗ till inläggetJag håller med dig. Om "de gamla medlemmarna" medlemmarna är otrevliga så kommer det inte många nya medlemmar.http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1965563
Jag förstår dock inte vitsen med att hålla på så när användare postat ett nytt ämne. Folk klagar som sagt på att det aktiviteten på forumet är låg. Men det blir väl knappast bättre av att man håller på det viset och förstör.
För något år sedan gav fuska.se ut alledes för många varningar, nu tycker jag det verkar ges alledes för lite varningar istället. Men jag förstår att eftersom aktiviteten är så låg blir det ännu värre om en varning ges ut.
↗ till inläggetDe är ju så trevliga. http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...935&hl=juphJag håller med dig. Om "de gamla medlemmarna" medlemmarna är otrevliga så kommer det inte många nya medlemmar.
↗ till inläggetPå vilket sätt är det inlägget på något sätt otrevligt eller förstör? :huh:Jag håller med dig. Om "de gamla medlemmarna" medlemmarna är otrevliga så kommer det inte många nya medlemmar.
Fel tråd*
↗ till inläggetJag fick massor med varningar för det jag skrev där och det var inte mer än rätt eftersom att jag betett mig dumt i huvudetJust nu händer det kanske inte så mycket. Då och då hittar man något intressant dock.
Något som jag märkte för två dagar sedan är att det har kommit upp en ordlista till Wordfeud. Den kan man använda sig av när man har kört fast i spelet.
http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1965563
↗ till inläggetMm, jag med :oJag fick massor med varningar för det jag skrev där och det var inte mer än rätt eftersom att jag betett mig dumt i huvudet
↗ till inläggetUtnyttjar det faktum att yngre personer har svårt att förstå sarkasm för att göra det till gängets slagpåse kanske...På vilket sätt är det inlägget på något sätt otrevligt eller förstör? :huh:
inte vet jag, ser jävligt töntigt ut iallafall hur vissa personer känner att dom måste driva med vissa personer för att få någon slags bekräftelse av andra.
↗ till inläggetPersonerna som skriver "ellackt", "jagg" och "dinna" failar ju totalt med att trolla ;:Utnyttjar det faktum att yngre personer har svårt att förstå sarkasm för att göra det till gängets slagpåse kanske...
inte vet jag, ser jävligt töntigt ut iallafall hur vissa personer känner att dom måste driva med vissa personer för att få någon slags bekräftelse av andra.
↗ till inläggetJag men så länge ingen tar direkt illa upp och känner sig "förföljd" av trolls så ser jag inget direkt problem. Om man är oseriöst korkad eller genuint korkad ändrar ju inte ens inläggs innehåll och om man nu accepterar genuint korkade personer så ser jag inte varför man inte inte skulle acceptera oseriöst korkade personer. Även om jag personligen kan hålla med dig om att jag tycker det är aningen barnsligt och onödigt.Utnyttjar det faktum att yngre personer har svårt att förstå sarkasm för att göra det till gängets slagpåse kanske...
↗ till inläggetUng och korkad bör inte blandas ihop.Jag men så länge ingen tar direkt illa upp och känner sig "förföljd" av trolls så ser jag inget direkt problem. Om man är oseriöst korkad eller genuint korkad ändrar ju inte ens inläggs innehåll och om man nu accepterar genuint korkade personer så ser jag inte varför man inte inte skulle acceptera oseriöst korkade personer. Även om jag personligen kan hålla med dig om att jag tycker det är aningen barnsligt och onödigt.
Som sagt- har man svårt att förstå sarkasm är det svårt att ta illa upp.