💬
Logga in
Fuska.se

8 År Fuska.se

18 svar · startad

Trådstartare #1

Idag fyller jag 18 år och jag har nu varit medlem här i 8 år. Det känns bra, fast det är lite trisst att fuska.se inte är lika aktivt som förr. Det var gamla goda tider när man satt med ett glas cola i handen och skrev här på fuska.

Hoppas forumet blir lite mer aktivt, skulle vara nice med ny design och lite nya saker och snacka om.

Tiden går så snabbt :)

- Jag bryter säkert mot någon regel, fast vad ska man säga? #YOLO #SWAG

28 Jan 2013

Vi får se vad sommaruppdateringen -10 har att bjuda på nu när admin släpper den i nästa månad, kanske kommer alla dina drömmar att slå in. :)

Grattis.

Knark

happy birthfday :D

Shotta inte för mycket minttu eller fireballs ute nu, det går inte bra om du slevar i dig tre av varje.

↗ till inlägget

Shotta inte för mycket minttu eller fireballs ute nu, det går inte bra om du slevar i dig tre av varje.

Länge sedan man såg dig då ;)

Grattis Ceto!

Du har varit medlem på fuska nästan halva tiden jag har funnits...alls :P

Gratulerar till en lagom förståndig ålder! Till helgen blir det till att supa antar jag.

↗ till inlägget

Gratulerar till en lagom förståndig ålder! Till helgen blir det till att supa antar jag.

:wub:

Grattis! Själv firar jag mitt 10 års jubileum med Fuska.se i år.
↗ till inlägget

Grattis! Själv firar jag mitt 10 års jubileum med Fuska.se i år.

Det gör vi båda, gamle vän.
Money gillar det här
29 Jan 2013

Jag med!

Edit: Och grattis till TS.

Senast ändrad:

Måste fira cirka 12 år med fuska.se/fuskarna.nu om jag får gissa fritt. Måste väl vara fler än jag som var medlemmar innan fuska.se?

5 Feb 2013

Grattis grattis :D

Måste fira mina 4 år också. Blev medlem i 2009, det var längesen det :D

8 Feb 2013
Trådstartare #14

Tack så mycket allesammans, det är klart man ska supa :)

Det har varit väldigt kul att vara på detta forum i alla dessa år ska ni veta :)

Senast ändrad:

9 Feb 2013
ImbazFührer

Imbaaa, grattis tror jag <3

btw, skapade min första användare 2007

Senast ändrad:

15 Feb 2013
Moderator Moderator

13 år med fuska.se/fuskarna.nu för mig i år, möjligtvis 12, men ganska säker att jag för första gången blev medlem på fuskarna.nu runt 2000 :)

I vilket fall, grattis Ceto

Kommer inte riktigt ihåg när jag registrerade mig, men nog var det nånstans i slutet av fuskarna.nu, så jag skulle väl säga 10 eller 11 år nu. :)

↗ till inlägget

Kommer inte riktigt ihåg när jag registrerade mig, men nog var det nånstans i slutet av fuskarna.nu, så jag skulle väl säga 10 eller 11 år nu. :)

Om jag inte minns fel var det nån gång runt första december 2003.
20 Feb 2013
↗ till inlägget

Om jag inte minns fel var det nån gång runt första december 2003.

Ja det är det ju...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in