💬
Logga in
Fuska.se

Feedback-Tråden

578 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

Hur går man upp i rank ? ( Loggade in på mitt gamla konto från 2007 som ni tydligen inte tagit bort än)

Ska försöka bli lite mer aktiv här inne ! Gilalr hur sidan ser ut och hur fint alla olika forum trådar ligger !

Bra jobbat!!!!!!

Postar inlägg helt enkelt.

Jag vet inte ifall man går upp i rank för att lägga in fusk, men det gjorde man förr iallafall.

↗ till inlägget

Postar inlägg helt enkelt.

Jag vet inte ifall man går upp i rank för att lägga in fusk, men det gjorde man förr iallafall.

ahh :) Well... Fusk ? hmm Kanske det är möjligt att lägga in en Guld guide på svenska till WoW ? ^^ 

29 Apr 2013
Knark

Gör det i WoWforumet då. Så kanske den blir klistrad om den nu är något att ha?

↗ till inlägget

Gör det i WoWforumet då. Så kanske den blir klistrad om den nu är något att ha?

Det blir att börja med den i helgen. Hade inte tid denna :)

Hoppas ni kommer gilla den.. 

varför står det att det är medlemmar som heter Bing och Google online, de går inte att klicka på heller. Det var någon mer förut med.

Ska ni inte lägga till Yahoo med? :)

↗ till inlägget

varför står det att det är medlemmar som heter Bing och Google online, de går inte att klicka på heller. Det var någon mer förut med.

Ska ni inte lägga till Yahoo med? :)

Google is watching us !

Epixa gillar det här
30 Apr 2013
Bossen Admin
Trådstartare #247

Yahoo bör dyka upp där ifall de är inne och indexerar, är bara aktiva användare som visas.

Epixa gillar det här
1 May 2013

Det skulle vara roligt om det fanns mer uttryckssymboler. Som visar liknande uttryck som endel av skype's, Det finns inte så många ledsna uttryck på forumet. Tycker du borde lägga till lite uttryck.

Man kan inte trycka på nyheterna på fuskas startsida. Man kan inte trycka på Visa mer heller.

Senast ändrad:

Saknar edit mode efter att man lagt upp en guide/fusk.. Jag la upp min Rogue guide men eftersom storleken på texten ändrades så är den just nu oläsbar :)

Hade jag gjort det "snyggt" och enkelt att läsa men nu när jag kollar ser den helt skitig ut :(

Här är den: http://www.fuska.se/spel/pc/world_of_warcraft_mist_of_pandaria_fusk-s14801.html

WASD gillar det här
Bossen Admin
Trådstartare #250

Ändra funktion kommer att dyka upp så snart det hinns med. Ligger rätt högt på prio-listan.

V0LFI gillar det här

Admin kommer du uppdatera sidan så fort det kommer en ny version av forumet?

Bossen Admin
Trådstartare #252

Vet inte vad du menar med att uppdatera sidan? Forumet kommer att uppdateras mer regelbundet än innan. Dock skall detta inte påverka resten av sidan speciellt mycket och designmässigt är tanken att den designen som finns på huvudsidan är den som gäller framöver.

↗ till inlägget

Vet inte vad du menar med att uppdatera sidan? Forumet kommer att uppdateras mer regelbundet än innan. Dock skall detta inte påverka resten av sidan speciellt mycket och designmässigt är tanken att den designen som finns på huvudsidan är den som gäller framöver.

Jag menade forumet.

↗ till inlägget

Jag menade forumet.

Han svarar ju på det. Jag gillar denna designen! jag hoppas inte på att forumet ändras eftersom det redan är enkelt att hitta trådar. Det var det som fick mig att bli aktiv här :)

3 May 2013

mmhm för att vara lite petig igen :) så står det till exempel:  Postad 01 May 2013 över VOLFI´s inlägg (över alla dessutom). Så månaderna borde kanske möjligtvis översättas inom snarast möjliga tid. Trycker man på "Senaste dygnets topp-20 postare" så står det på utrikiska där med.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

mmhm för att vara lite petig igen :) så står det till exempel:  Postad 01 May 2013 över VOLFI´s inlägg (över alla dessutom). Så månaderna borde kanske möjligtvis översättas inom snarast möjliga tid. Trycker man på "Senaste dygnets topp-20 postare" så står det på utrikiska där med.

Väl inget fel på svengelska? ^^

↗ till inlägget

Väl inget fel på svengelska? ^^

Jo, det svänger för mycket. "ba dum, tss"

4 gillar det här — visa vilka
Bossen Admin
Trådstartare #258

Problemet är att datumen är översatta men ändå dyker de upp på Engelska. Verkar vara PHP på servern som orsakar det. Dock är allt inställt rätt vad jag kan se.

Idag har onlinespel-sektionen uppdaterats ordentligt f.ö.

Google-sökrutan på förstasidan verkar inte funka. Jag skriver något så står det bara Loading och ändras aldrig.

7 May 2013

Admin händer det något om vad vi skriver här?

Fuska mynten har inte kommit.

Det går inte att trycka på visa mer på nyheter.

Och mycket mer om du tittar igenom tråden.

Gruppforumet kommer tydligen aldrig tillbaka.

De kan inte gå med meddemmar i imba och man kan förmodligen inte gå ur det heller. Man kan inte skappa grupper heller. Tur att jag hann gå med i gruppforumet innan portarna stängdes.

Senast ändrad:

Dave37 gillar det här
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.