↗ till inläggetNEIN respektive NEINBangkok?
Vid närmare eftertanke slänger jag också en chansning på Peking ;)
NEIN! ;: ;: ;:
↗ till inläggetNEIN respektive NEINBangkok?
Vid närmare eftertanke slänger jag också en chansning på Peking ;)
NEIN! ;: ;: ;:
Hongkong ?
Icke sade Nicke.
Hrm. Är rätt säker på att det är Kina ändå, skulle kunna vara Japan men tror inte det. Är det inte Bejing eller Hong Kong så gissar jag på Guangzhou. Det är den enda stora staden jag kan i Kina förutom tidigare nämnda och Shanghai, men det tror jag inte heller på.
Det jobbiga med Kina är att de har massor av städer med cp-många invånare som man aldrig har hörtalas om.
Tyvärr! Ni har i alla fall prickat rätt världsdel, så mycket kan jag säga.
Shanghai?
Det är inte Shanghai heller, nej.
Vietnam?
↗ till inläggetNu är du ju så att både stad och land efterfrågas, och det känns väl lite i lättaste laget om jag specificerar vilket land det handlar om.Vietnam?
Kan ge en liten ledtråd:
staden har varit i internationella mediers fokus de senaste tre månaderna
Bump.
Tror också att det är Kina, men gissar Kuala Lumpur bara för att undvika varning. Ingen verkar ju riktigt komma någon vart.
Inte Kuala Lumpur, nej.
Med den här ledtråden bör alla som ser/läser någon form av nyheter kunna svaret:
Bo Xilai
Chongqing? Kina
↗ till inläggetChongqing? Kina
Wien?
Kan Det vara Edinburg?
Hmm jag ser ek och rönn, inga barrträd. Det löper en kanal genom staden så det måste vara tämligen nära havet eller en större sjö, bergen har en trädgräns men ingen snö på sig så de borde vara ungefär 1000-2000 meter. Linjerna i himlen indikerar också att det är tämligen nära en större flygplats... Är det en solpanelspark som syns på bilden? Arkitekturen verkar typisk för väst-central-Europa...
↗ till inläggetHmm jag ser ek och rönn, det löper en kanal genom staden så det måste vara tämligen nära havet eller en större sjö, bergen har en trädgräns men ingen snö på sig så de borde vara ungefär 1000-2000 meter. Linjerna i himlen indikerar också att det är tämligen nära en större flygplats... Är det en solpanelspark som syns på bilden? Arkitekturen verkar typisk för väst-central-Europa...
Jag tror det är Atlantis på dina beskrivningar
Eller så är det Nystad?
↗ till inläggetJa för svenska berg är kända för sina branta toppar och brist på barrträd.Eller så är det Nystad?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in