↗ till inläggetDu vet Afghanistan, nej men värmen i mitt rum är ganska skönt efter man har vant sig. Dricker bara saftsoppa så blir allt bra.
Saftsoppa.. hahah två ord som egentligen inte skall passa ihop :S
↗ till inläggetDu vet Afghanistan, nej men värmen i mitt rum är ganska skönt efter man har vant sig. Dricker bara saftsoppa så blir allt bra.
Saftsoppa.. hahah två ord som egentligen inte skall passa ihop :S
↗ till inläggetSaftsoppa.. hahah två ord som egentligen inte skall passa ihop :S
Det har blivit ett ord nu! Eftersom den HELIGA WASD gjorde en tråd om den HELIGA saftsoppan.
Och om man dricker den så blir det mindre varmt i rummet.
↗ till inläggetDet har blivit ett ord nu! Eftersom den HELIGA WASD gjorde en tråd om den HELIGA saftsoppan.
Och om man dricker den så blir det mindre varmt i rummet.
hahaha ! WASD so awsome! :D
Har en USB bordsfläckt som funkar prima + öppet fönster.
Även 2 öppna fönster för att få korsdrag på riktigt varma dagar.
Lät fönstret vara öppet nu inatt.
Vaknade upp av att jag frös och tog fram värmefilten.
Så håller jag mitt rum svalt.
Har alltid fönstret öppet. Brukar komma in kråkor men då får jag mat iallafall.
↗ till inläggetHar en USB bordsfläckt som funkar prima + öppet fönster.
Även 2 öppna fönster för att få korsdrag på riktigt varma dagar.
För mig blir det att köpa en ny bordsfläckt på dreamhack!
Det gör jag inte. :(
Korsdrag + fläkt (när det behövs). Blir det för varmt ändå så tar jag med mig datorn ut och jobbar istället... =)
Hej kamrater.
Inuti mitt rum i hemma är mycket kallt.
För mycket hälsa.
Vladislav
Jag löser det genom att bo i Luleå.
Jag har öppet ett fönster ( då inga getingar är utanför) annars så stänger jag fönstret och har öppet dörren och tar ofta pauser och stänger av datorn
↗ till inläggetJag har öppet ett fönster ( då inga getingar är utanför) annars så stänger jag fönstret och har öppet dörren och tar ofta pauser och stänger av datorn
Pauser från datorn?! :O
↗ till inläggetPauser från datorn?!
ja man måste ju vila emellanåt sätta spelen på paus så man orkar sitta vid datorn och spela och vara på cyberspace
↗ till inläggetja man måste ju vila emellanåt sätta spelen på paus så man orkar sitta vid datorn och spela och vara på cyberspace
Älskar ordet Cyberspace
Fönster!
Genom att bo i en lägenhet som inte får särskilt mycket solljus. Dock blir det för kallt på vintern.
Öppna alla fönster bara så blir det bra.
Öppna fönster + fläkt i extremfall
ja släpper fjärtar i burkar flera stycken då typ 10 stk kanske och sätter på locket på dom sen öppnar du dom vipps pang så får du en vind puff i ansiktet :) :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in