💬
Logga in
Fuska.se

Nu Är Det Jul Igen

995 svar · startad

Trådstartare #941

God fortsättning Fuska! Vi ses här igen nästa år! Nu ser vi fram emot det nya året. :)

ArcticEmpire och Draghguggwhor gillar det här
27 Dec 2014
↗ till inlägget

Nice!

Jag fick mycket fint också, dock har jag ju köpt spelrelaterade julklappar till mig själv också.

229:- för mario kart 8, helt otroligt.

Stackare som får så mycket platsfodral, har dina föräldrar inte råd med internet? :(
ArcticEmpire gillar det här
30 Dec 2014
Trådstartare #943
↗ till inlägget

Stackare som får så mycket platsfodral, har dina föräldrar inte råd med internet? :(

Jag föredrar fysiska kopior.

1 Dec 2015
Trådstartare #944

Traditionen fortsätter för elfte året i rad! Skriv era önskelistor i tråden!

Min kommer inom kort!  ^_^

7 Dec 2015
Trådstartare #945

Xenoblade Chronicles X står nog på min önskelista i år! Skriv nu era! :)

Senast ändrad:

10 Dec 2015
↗ till inlägget

Jag föredrar fysiska kopior.

Det var ju väldigt konstigt, varför kan man undra? Det är ju mycket smidigare att bara ha spelet på datorn och trycka på "kör" när man vill spela, och ha möjligheten att spela spelet över allt utan att behöva bära runt det. Om du har det på steam så kan du bara ladda ner steam-klienten och köra.

↗ till inlägget

Det var ju väldigt konstigt, varför kan man undra? Det är ju mycket smidigare att bara ha spelet på datorn och trycka på "kör" när man vill spela, och ha möjligheten att spela spelet över allt utan att behöva bära runt det. Om du har det på steam så kan du bara ladda ner steam-klienten och köra.

Svårt att spela wii och ps4 spel på steam ;)

17 Dec 2015

De flesta spel jag är intresserad av har jag redan skaffat eller skaffar själv när de kommer, trots det är önskelistan fylld med spelrelaterade prylar. Riktig nördfaktor på dem också. 

Finalfantasy figurer typ Aeris, Sepiroth, Cloud Strife osv. Såna här alltså.

Sen vore det lite kul med en Teemo-mössa eller en sån där Poro-kudde.

24 Dec 2015
Trådstartare #949

Jag gjorde mitt bästa med att hålla denna tradition vid liv. För min egen del är det nostalgiskt att komma tillbaka. Synd att intresset inte är vad det en gång var på denna sidan längre. Aja, nu ska jag inte bli alltför negati, det är ju jul!

Jag vill önska er en riktigt god jul och ett gott nytt år, hoppas ni får fina julklappar. Posta gärna bilder ;)

Ser fram emot 2016, be safe! :)

4 Dec 2016
Trådstartare #950

För tolfte året i rad bumpar jag upp denna tråd som någon slags självisk nostalgitripp!

Vad önskar ni er till julafton 2016?

God jul & Gott Nytt År

/Älgen

Återigen levererar The Moose ett starkt initiativ! För min del kan jag dock inte tänka ut något materialistiskt behov jag har att uppfyllda så jag önskar mig heller inget. Jag önskar mig endast en god julstämning med släkt och familj!

Trådstartare #952
↗ till inlägget

Återigen levererar The Moose ett starkt initiativ! För min del kan jag dock inte tänka ut något materialistiskt behov jag har att uppfyllda så jag önskar mig heller inget. Jag önskar mig endast en god julstämning med släkt och familj!

Jag önskar faktiskt detsamma!

Bra svar!

21 Dec 2016

Önskar detsamma och lite snö. Det är så pass sällan hela familjen träffas allihopa samtidigt. Även fast vi bara är fem personer så händer det bara 2-3 gånger per år. 

22 Dec 2016
Bossen Admin
↗ till inlägget

En god julstämning låter toppen. Det får bli min önskning med :)

God jul på er alla!

Trådstartare #955
↗ till inlägget

En god julstämning låter toppen. Det får bli min önskning med :)

God jul på er alla!

God jul på er alla från älgen :)

25 Dec 2016

En dejt med hon,

som jag är kär i!  :wub:

Gudas gillar det här
27 Dec 2016

Hoppas ni haft en god jul allihopa! Gott nytt år på er!

28 Dec 2016

En vit vinter

20 Feb 2017

Tråkigt utan vit jul..

23 Mar 2017

Ja det var tråkigt utan snö 

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in