Engelska här <_<
hade spanska men bytte för våran lärare va så j*vla dålig, han kunde knappt prata svenska så det var ''LITE'' svårt att förstå när han skulle ha lektion. ^^
Engelska här <_<
hade spanska men bytte för våran lärare va så j*vla dålig, han kunde knappt prata svenska så det var ''LITE'' svårt att förstå när han skulle ha lektion. ^^
Samma sak för den andra spanska gruppen (vi är två grupper emd typ 20 i varje). Jag hamnade i den "bra" gruppen med läraren som kan prata svenska hehe....
Franska, f*n vad skönt o slippa det på gymnasiet.
franska här ......men jag fattar inget.......ändå har jag gått i franska i 4 år tror jag
franska,,,,,,,ska bli skönt o slippa det
Jag har Tyska jag säger bara en sak Ich hatar Deutsch :evil:
Det kan jag nog hålla med om.. -_-
Tyska här, och självklart dem vanliga Engelska-lektionerna...
Jag slipper läsa språk i min linje (bortsett från grundämnena, Engelska + Svenska), men på den tiden jag läste var det tyska och teckenspråk.
Deutch, vi fick prova alla språken på hösten, men nu på våren kör vi på ett språk. Senaste tyska-lektionen fick vi se på film hela lektionen, läraren var sjuk... :)
↗ till inläggetGött med att ni fick pröva på alla språk först!http://smilies.jeeptalk.org/ups/fireslash/smile.gifDeutch, vi fick prova alla språken på hösten, men nu på våren kör vi på ett språk. Senaste tyska-lektionen fick vi se på film hela lektionen, läraren var sjuk... :)
TYSKA ÄGER!!! HAR BARA FÅTT 1 ENDA LÄXA!!
Wir kommen alles auf deutschland rauft HURRA HURRA,Wir kommen alles auf deutschland rauft HURRA HURRA........
Ich heisse Joakim.. Wie Hiesst du?
Who wohnst du?
Ich wohne in Katrineholm
jag är "mobbad" jag var den enda i hela min klass som valde tyska!!
ledsen för dubbel post..
↗ till inläggetTYSKA ÄGER!!! HAR BARA FÅTT 1 ENDA LÄXA!!
Vadå, har du gått en lektion då eller? <_<
jag ahr gått flera lektioner utan en enda läxza
Jag menar i deras skolor får dem inte lära sig !(0012 @ 25/12-2004 03:57:43)(0013 @ 25/12-2004 03:49:46)Franska Tyska=Noob .I deras länder lär dem sig aldrig några andra språk i skolorna.
Jo Engelska
Engelska värsta.
Dem som inte lär sig engelska är:
1:a 10000000 % Frankrike
2:a 50 % Tyskland.
Vafan inte ens en gammal tant där fattar nåt.Man kan inte ens ställa frågor utan franska.
går bara i tran så jag läser engekska/spanska
Tyska läser ja
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in