Varför?
det har hänt efter att Admin ändrade på sidan! :(
Varför?
det har hänt efter att Admin ändrade på sidan! :(
Nä den är otroligt snabb kanske din data som är lite seg.
Servern har stannat till lite tillfälligt ibland av någon okänd anledning. Men nu har den fått ytterliggare uppgraderingar och skall förmodligen fungera bättre ;)
Hoppas det.
Tack för svaret! :)
↗ till inläggetknappast ibland :wacko:Servern har stannat till lite tillfälligt ibland av någon okänd anledning. Men nu har den fått ytterliggare uppgraderingar och skall förmodligen fungera bättre ;)
↗ till inläggetVad menar du?Servern har stannat till lite tillfälligt ibland av någon okänd anledning. Men nu har den fått ytterliggare uppgraderingar och skall förmodligen fungera bättre ;)
Hanr är ironisk och menar kanske att den stannar ofta....
själv tycker jag sidan blivit bättre speciellt albumfunktionen är bra!!
Och när detta händer, så försvinner ibland även texten.. som man har skrivit
Aldrig hänt mig....fast å andra sidan var jag offline större delen av tiden då sidan gjordes om.
Seg är den väl inte.
Jo, och det är den fortvarande.. <_<
↗ till inläggetTycker jag med.Jo, och det är den fortvarande.. <_<
Den är lite seg ibland.
Ja och ibland kommer det upp en error sida.
Du kanske har virus/spyware/adware etc på din dator, då blir din dator segare.
Ja, kaske det..Internet uppförde sig konstigt, men igår blev det gjort, så hoppas det inte blir sämre.
skaffa 250 kb/s modem så är sidan snabb >_>
↗ till inläggetEller så kör man med FireFox så funkar allt mycket bättre typ =)Ja, kaske det..Internet uppförde sig konstigt, men igår blev det gjort, så hoppas det inte blir sämre.
↗ till inläggetVad är det då? :huh:Ja, kaske det..Internet uppförde sig konstigt, men igår blev det gjort, så hoppas det inte blir sämre.
↗ till inläggetJa, kaske det..Internet uppförde sig konstigt, men igår blev det gjort, så hoppas det inte blir sämre.
Mozillas webbläsare.
Error sidan kommer upp pga att de tog mer än trettio sekunder att ladda sidan, det är vad det står iaf.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in