58 cook 53 fish
Nytt Team På Runescape
↗ till inläggetja leavar nu....e ledare i den nya klanen "pink pliz" ^^
Leavar? :blink: Ska du lämna devils pack lr??? Vi behöver ju dig!
Till alla:Men man ska HÄLST inte vara med i en annan klan om man ska va med i devils pack! (Inget krav) Man får alltså vara med i andra ;)
0035: Rimnigton e det stället bredvid Melzars Maze/
ja vill va me med och ja kan va lockbete heter forte333 och har combat 48
↗ till inlägget0035: Rimnigton e det stället bredvid Melzars Maze/
Kolla kartan...
Aja! När jag har combat 45 ska jag joina en annan klan jag kommer då att utse Wa Luigi som ledare. Sedan en Vice Ledare stor chans att det blir Zonix.
EDIT:Innan jag lämnar klanen byter jag namnet till n00bs pack. Och det kan INTE ändras på min order! Härmed lämnar jag Devils Pack och utnämner Zelos till ledare. Och Zonix till vice ledare skulle inte Zelos vilja det kan han byta. Hej då
Kan vi inte Bestämma Någon Dag och Tid som alla kan träffas på!?
↗ till inläggetman kan selja massa brons & köpa runite :)Vilka luras till det? Jo nykomlingarna har dem bra saker? Ne dem har bara bronze vem är dum och bär bronze?
jag vill va me
↗ till inlägget0035: Rimnigton e det stället bredvid Melzars Maze/
Jippii jag blir Vice ledare.. 0035 synd att du ska lämna devils pack.. vilken clan ska du gå med i?? vilken combat e du på nu?? snälla svara!!!
Jag tror att jag också kommer leava när jag e på combat 45... nu e jag på combat 43
Han är med i min clan, Pink Plz..
Och klanen heter inte Devils pack, ni heter..
n00bs pack, iallafal vad 0035 säger.
↗ till inläggetHan är med i min clan, Pink Plz..
Och klanen heter inte Devils pack, ni heter..
n00bs pack, iallafal vad 0035 säger.
vilken combat e han på?
får jag va me när min combat är 30? den e 24 nu
39, men jag har gjort ett undantag... tror iallafal att han är 39.. :P
:cool:
n00bs pack e en misslyckad klan! Gå med i Pink Plz!
thats right, all go lvl 45+ go to Pink Plz
ok jag ska göra allt som står i min makt för att hålla klanen vid liv vi kommer förlora män men det är en risk som jag får ta.
och jag kanske stupar i striden.
men varför byter su namn ?? :(
sorry för dubbel post men jag har slängt ut zonix och gör ja da till vice leedare och byter namn på klanen till night's hawks
jag lämmnar också clanen... jag tycker inte devils pack eller vad den nu heter är som en clan ska vara...
↗ till inläggetsorry för dubbel post men jag har slängt ut zonix och gör ja da till vice leedare och byter namn på klanen till night's hawks
Sry zelos... På order som JAG gav innan jag slutade fick du INTE ändra namn.
Mohahahaha!