💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se

250 svar · startad

Nu har en kallat mig N00b redan :(

Dina inlägg är seriösa vem har sagt att dom inte är det?

Om det var jag så menar jag inte det för dså har jag skrivit på fel sett lixom ;)

28 Mar 2005
↗ till inlägget

men egentligen, orka whajna..Ni är ju här av fri vilja och ingen tvingar er att stanna..

Va f*n betyder whajna ?

whajna - whine - att klaga. Ungefär något sådant, jag tror dom använder sig av counter-strike språket som kan vara lite klurigt då och då =).

Det är så himla sexigt när 93'orna och 92'orna snackar om sk."småbarn",jag blir nästan lite rörd :')

Jag håller med om att det behövs vissa nya moddar,jag skulle föreslå typ Ragnarök,han följer reglerna till punkt och pricka (oftast)

Och vissa här ska inte säga nåt,det är många här som spammar själva och ändå skyller på "n00barna"

Grow up ffs

Senast ändrad:

29 Mar 2005

Jag skiter väl i åldern så länge personen i fråga är vettig.

30 Mar 2005

Äh, ni är alla noobs.

↗ till inlägget

Äh, ni är alla noobs.

ehhh?

Det kan du väll ändå inte påstå? Finns ju många som inte är det ;)

Själv så skiter jag i fuskamynt. Det är bara som en sorts hmmm... "underhållning"? Jag är nöjd som jag är :)

jodå jelly kan påstå vadsomhelst :P

[EDIT]

Senast ändrad:

31 Mar 2005

Hoppas att ni vet att hälften av alla som har skrivit i den här tråden är såna som har förstört det här forumet.

↗ till inlägget

Äh, ni är alla noobs.

Nybörjare och var glada för det!

Vet du och alla andra vad n00b betyder!?

Det är ett fult ord för nybörjare, det betyder ungefär "j*vla nybörjar jävel!" Eller fulare...

Många tror att n00b betyder nybörjare, men det är fel för n00b är ett fult ord!

Moderatorerna borde vara hårdare mot dem som kallar någon n00b!

Det borde införas en regel om att man INTE får kalla NÅGON n00b!

↗ till inlägget

Så fult kan det inte var för här har admin använt ordet n00b för att visa de olika namneffekterna.

Jag vet, men admin tror väl också att det betyder nybörjare...

n00b är en en test person för fuska.se

n00b, noob betyder oftast newb som är förkortning av newbie som betyder nybörjare. Noob kan också betyder Stupid/annoying player i vissa online spel.

För att vara ärlig är typ alla som skrivit i denna tråd förutom Raistlin n00bs jämfört me mig :)

1 Apr 2005

n00b har jag aldrig sett här... :S

Aja, tebax te ämnet

2 Apr 2005
Trådstartare #155

Ärligt talat asså! :P

N00b betyder "j*vla nybörjar jävel" dream on.

Ni börjar hitta på så mycket nu för tiden?

Om alla orkade titta igen HALVA detta ämnet så hittar ni för det mesta massor av spam.

Jag fattar inte att så många av er har så många varningar?

Vad bryter ni emot egentligen.

Har varit med i ca 1-2 år och har aldrig fått en enda varning på NÅT forum som jag varit med om!

Skärp er ni som spammar och till alla mods, tveka inte att dela ut varningar ^^ (joke)

Ett tips till alla! Läs alla viktiga meddelanden OCH regler!

Detta kommer göra det bättre för ER och för OSS!

Tack för mig//MM

håller med manga master

5 Apr 2005

Jag fattar heller inte riktigt varför vissa är avstängda och kan ha 5 varningar

Själv så var jag spammare för men jag skärpte mig när jag blev tillsagd för andra gången

Mest bröt jag mot 1§11 och 1§19 tror jag

10 Apr 2005
Moderator Moderator

hur kan det vara så svårt att följa reglerna, nästan alla har varningar...

jag tycker att en moderator ska vara 15, inte ha en varning och ha bidragit med många fusk till sidan

11 Apr 2005

precis som du, vilket sammanträffande...... fick min fördta varning nu iveckan :(

12 Apr 2005
Moderator Moderator

haha ja, jag har kämpat här i över ett år, jag har lagt in 30 fusk och är fuskavip, har postat många inlägg. men spela roll det är killar som jag som inte blir valda... konstigt nog tar admin de som postat få inlägg

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in