💬
Logga in
Fuska.se

Fable 2

63 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

En funktion som verkligen behövs, är att inte behöva vara pojken. Jag är tjej, jag skulle gärna vilja spela som en tjej. Jag ber inte om mer än att man slipper den irriterande pojken. Visserligen är jag bara en "n00b" och har bara spelat spelet hos en kompis i 1-4 tim, men jag har fortfarande åsikter.

Nivå 2 · Novis

Det var en väldigt bra tanke :kung:, men då måste det ju vara ett helt annat äventyr för det hör till i storyn att man är en pojk

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Jag tyckte Fable är var ett jätte bra spel förutom att det var på tok för lätt och kort så om det kommer en 2:a ska det vara mkt länge

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

En Combo kan vara typ A+A+X, så kommer det ett superslag t.ex. Som Rallypacker sa faktiskt, bara klargjorde det lite.. ;)

fable 2 borde ha bätre grafik, story,vapen,utrustning,magi och störe världen.
31 Mar 2005
Nivå 2 · Novis

som "hideo kojima" skrev:

>fable 2 borde ha bätre grafik, story,vapen,utrustning,magi och störe världen.<

typ det som vi andra har skrivit altså. :)

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #26

Det är spelkänslan som gör hela fable "Fableligt".

Nivå 9 · Veteranfuskare

de skulle va mer frihet

1 Apr 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

de skulle va mer frihet

Rätt mycket "frihet" är det ju. :rolleyes:

4 Apr 2005
Nivå 2 · Novis

att dom gör spelet längre för det är lite för kort och mer vapen i spelet

5 Apr 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

att dom gör spelet längre för det är lite för kort och mer vapen i spelet

just precis :)

6 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling

Ja tycker att det inte ska va i medeltiden att det ska vara framtid :D det skulle va coolt :D

7 Apr 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Ja tycker att det inte ska va i medeltiden att det ska vara framtid :D det skulle va coolt :D

Joo det låter ju logiskt med tanke på storyn från "ettan".....

:meddum:

Nivå 0 · Nykomling

Vem är stupid här viktig petter :angry:

↗ till inlägget

Nivå 3 · Lärling

hmmm... Såklart, det måstes bli längre för Jag fick Fable Igår Och klarade ut det på ett dygn en dag en natt på en freda skit lätt är det men.... Och att när man har klarat spelet altså defetat Jack Of Blades så kan man inte göra nån ting typ heros ´Gulid är borta ass tråkigt... Och mer mer mkt mer Uppdrag och att man kan vara borde tjej och kille och mer vapen, bättre grafik???!!!!!

Och så ska det vara svårare..... Och när Fable 2 ska komma ut eller ja det sig att det inte ska heta Just Fable 2 men det är Fable.. och att jake Of Blades kommer tillbaka och försöker mucka igen :D

Mkt bra tråd

8 Apr 2005
Nivå 2 · Novis

Det skulle iförsäg ara coolt om man fick välja om man ska spela som "killen" eller som hans "syster" om hon skulle återuppstå från de döda eller nå't sånt (bara om man valde att bli ond i förra spelet asså). om det skulle bli så på nå't sätt så ska det fett vara olika äventyr med dom olika karaktärerna typ. sen så ska ma såklart också få välja om man vill va ond eller god såklart. :cool:

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

nej det är bätre medeltiden för att på den tiden finns bara magie, monster o sånt och jag tycker också den borde ha lite bätre efe kten sat man kan slåss snabbare :medieval:

Nivå 3 · Lärling

"så man slåss snabbare" Ja men det är ju skillen det när man ska köpa star het speed het och sånt då kan du slåss skit snabbt

9 Apr 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

"så man slåss snabbare" Ja men det är ju skillen det när man ska köpa star het speed het och sånt då kan du slåss skit snabbt

det tar slut när man använder krafterna till ex ninja gaiden den är snabb som f*n när han atackerar

Nivå 0 · Nykomling

JAg tycker de va en as bra idé me fordon! :cool:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

JAg tycker de va en as bra idé me fordon! :cool:

Tack :kung:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in