💬
Logga in
Fuska.se

Tycker Du?

30 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

De höll på att diskutera i denna tråden...:

http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=43670

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Nej, det tycker jag inte. Gör ett gruppforum om det istället.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ja, det tycker jag.

Dock så får man inte hjälp i allmänt p.g.a. alla trådar som svämmar över.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Självklart. För det är så rörigt i fm o allmänt forumet. ;)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja det behövs

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det skulle vara bra, Men det beror på om admin godtar det också ;)

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

ABSOLUT INTE!!!

27 Apr 2005
Nivå 4 · Lärling

Varför inte Xade

Jag kom på de så klart att jag är med de

Nivå 3 · Lärling

varför ha ett eget för photo shop? Det här är trots allt forum.fuska.se och inte en data design sida ;)

Jag svarade "vet inte"...men för mig kvittar det eftersom jag inte skulle störa mig.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

ABSOLUT INTE!!!

ge mig en bra orsak. du behöver inte besöka det.
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

varför ha ett eget för photo shop? Det här är trots allt forum.fuska.se och inte en data design sida ;)

Jag svarade "vet inte"...men för mig kvittar det eftersom jag inte skulle störa mig.

*Det skulle vara bra för att det inte skulle bli så stökigt i allmänt och fm forumet.

*Sidan har blivit allt mer intresserad av Photoshop, många vill göra/ha coola avatarer till sidan eller till andra möjligheter. De flesta är väldigt intreesserad av detta..

:bah:

Nivå 6 · Fuskare

Det finns ju redan miljoner (ok jag överdrev. men typ 10st) med gruppforum om photoshop. Kanske ett underforum i tex allmänt men inte mer tycker jag. Det blir för mycket annars. Tillslut finns det ett forum om alla saker och så kan vi inte ha det.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Forumet är ju gjort för att få hjälp eller hjälpa andra.

Men sedan har det bara blivit en kul/cool grej att ha en sbygg/häftig avatar/banner.

bättre att ha gruppforum om det istället.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tycker att det kan vara ett forum om photoshop, det är ganska många här som gillar det och så kan man få många bra tips mm.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det finns ju redan miljoner (ok jag överdrev. men typ 10st) med gruppforum om photoshop. Kanske ett underforum i tex allmänt men inte mer tycker jag. Det blir för mycket annars. Tillslut finns det ett forum om alla saker och så kan vi inte ha det.

Nä, inte om varje ämne, men om det finns ett speciellt ämne som är väldig populär, då är det bättre att det ska få ett eget forum..
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

...eller så får de som vill diskutera om det starta ett gruppforum om de som finns inte duger...
28 Apr 2005
Nivå 5 · Fuskare

Ja, det kan man oxå, men ibland kan det kosta mycke fm..

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Ja, det kan man oxå, men ibland kan det kosta mycke fm..

Jo men det verkar som det är ganska många här som skulle kunna lägga en liten peng var så det borde inte vara några problem ;)
Nivå 10 · Veteranfuskare

epaaj palla göra ett nytt Gruppforum när det redan finns närmare 10 styckna som handlar om Photoshop...

Jag skulle föreslå att ni ska ta kontakt med en av dessa gruppforum och fråga om ni kan få bli med.

29 Apr 2005
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

epaaj palla göra ett nytt Gruppforum när det redan finns närmare 10 styckna som handlar om Photoshop...

Jag skulle föreslå att ni ska ta kontakt med en av dessa gruppforum och fråga om ni kan få bli med.

NF, missade du när jag skrev "Det finns ju redan miljoner (ok jag överdrev. men typ 10st) med gruppforum om photoshop. Kanske ett underforum i tex allmänt men inte mer tycker jag. Det blir för mycket annars. Tillslut finns det ett forum om alla saker och så kan vi inte ha det." ??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in