💬
Logga in
Fuska.se

The Official Usa-election Thread!

931 svar · startad · 🔒 låst

sån tur att du inte behöver samla pantburkar och lukta svett då :wub:

puss.

1 May 2005

Fast jag tror du tycker så att dem fattiga är inte lika värda som dem rika så tror jag att din åsikt är .

3 May 2005
Moderator Moderator

på sätt och vis, är man fattig har man nog inte kämpat lika bra som de rika som förmodligen gjort mer i livet. de som gör mer är bättre...

sen finns det de som inte förtjänar att vara rika tex de som vinner på lotto eller nåt

4 May 2005
↗ till inlägget

på sätt och vis, är man fattig har man nog inte kämpat lika bra som de rika som förmodligen gjort mer i livet. de som gör mer är bättre...

sen finns det de som inte förtjänar att vara rika tex de som vinner på lotto eller nåt

De är fattiga för att dem inte har haft nån chans att bli rika pågrund av att USA krigar hela tiden i alla länder.
Bambi

Xade: Isf så förtjänar du inte att vara rik eftersom du har haft "turen" att bli ett rikemansbarn. Som du nu säger.

6 May 2005

NesseN: Troligtvis ljuger Xade men om han talar saning så kan ju inte han rå för att han föddes i en rik familj. (jag försvarar inte Xade om någon tror det, men det gäller att ha flera åsikter om en sak)

Visst är det dåligt att det finns fattiga och rika, men det är i den världen vi lever. det kan inte finnas rättvisa för alla det är omöjligt. Om vi levde i en annan värld med andra sätt att leva på så kanske skulle det vara så att det inte fanns några fattiga och rika. Men vi lever här och nu och det går inte att gå runt och tycka synd om alla som är fattiga.

12 May 2005
↗ till inlägget

Sedan finns det de som hade en stadig inkommst men eftersom deras livskamrat lämnade dem så sitter ungana nu på ett barnhem och personen i fråga på psyket p.g.a. överbelastning.

så visst finns det dem som har otur också...

Xade om du vann på lotto, skulle du slänga pengarna då ?

14 May 2005
Moderator Moderator

nej, men jag skulle inte vara värd dem ändå... man vem tackar nej till pengar

17 May 2005
↗ till inlägget

Xade om du vann på lotto, skulle du slänga pengarna då ?

skulle inte förvåna mig om han gjorde det, men han torkar sig f*n i röven med pengar och tror han är rik som f*n men jag vet att han har en hemlighet som ingen vet :evil: MUHAHAHAHAHA

(orka teamflasha)

du får gärna säga dem om du vill *förhoppningsfull*

18 May 2005

nja han ba blir typ så här sur va du men tebax te ämnet asså bre

(vadå fjortis?)

19 May 2005
Moderator Moderator

jo, fjortis fjolla.

jag tror inte jag är rik, jag vet att jag är det

↗ till inlägget

jo, fjortis fjolla.

jag tror inte jag är rik, jag vet att jag är det

Okej.... Lika rik som Georg W Bush? tss... Jag är väldigt pank jag.... Det ni...

tror att Xade är nånstanns över medelklassen..... en villa i en förort, 2bilar (volvo, bmw eller mercedes) en hyfsat bra båt (typ yamarin) men thats it.... inga villor i frankrike, ingen storebro båt inte 5 ferraris, utan bara en vanlig överklass svensson

20 May 2005
↗ till inlägget

sån tur att du inte behöver samla pantburkar och lukta svett då  :wub:

puss.

hm.. Jag har gjorde det...Dey var ungefär för 2 somrar sedan, jag å en kompis tjänade ihop minst 5 kronor varje dag.. En dag fick vi dock över 120 kronor....Nu för tiden är det för pinsamt att visa sig som pantkungen..

Alla tjafsar om att vara rik.

Jag kan skryta med att jag snart kommer att vara pank över hela sommarlovet! :P

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Alla tjafsar om att vara rik.

Jag kan skryta med att jag snart kommer att vara pank över hela sommarlovet! :P

Ja, hehe.. samma här..=) Det hurrar vi för(har inte skaffat sommarjobb)

Jag har skaffat sommarjobb :P det ska bli kul att få lite pengar :D

21 May 2005

Har sökt men inte fått någe sommarjobb, det är typ en på miljonen att man får ett!

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.