Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

bush = USAs regering.

 

varför jag disslike Bush är för att han försöker omvandla allt och alla till dagens amerika, men som alla kanske har fattat, demokrati fungerar inte i alla länder!

 

ett exempel på när den vite mannen tror han gör något var när vi intog hela afrika och skulle få folken mer civilaserade, men titta idag, det gick åt h*lvete den vite mannen pajade ju hela deras levnadsätt, mer än hälften i plåt hus i slummar som är stora som stockholm... tackvare the white man! afrika var inte redo för demokrati, och Irak är definitift inte redo för det heller, inte palistina eller något annat arab land... det är fakta! även fast alla har rätt till rösta så passar det inte alla, arabländerna har typ i 50 år vetat om demokrati, innan så hade dom en stark ledare, en "diktator" och det fungerade ju delvis, iallfall slapp väst världen självmord bombare, och så vitt jag vet även dom slapp självmordbombare....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jellyfish: U.S.A kan inte bli anklagat för att gett sig på ett oskyldigt land.

 

Att jämföra Bush med Hitler! då är man ju f*n helt puckad!

Alla anklagar U.S.A för vietnamn grejen, men tänk efter dom som lever i U.S.A idag hade inget med det hela att göra. Dom som gjorde det är antingen döda eller gamla. Man kan ju inte anklaga dom som lever i U.S.A nu utan i stället se på vad deras förfäder gjorde. Det var ju dom som gjorde fel!

Hitler var mer än ett svin! ingen kan jämföras med honom och hans hantlangare. Då vet man inte vad man talar om.

 

Och att en massa människor dör är en helt naturlig sak, även om det är hemskt. Vi har kommit så långt i forskningen att vi nu kan bota sjuka barn i mammans mage, men det är ju inte helt rätt för om alla skulle överleva skulle jorden översvämmas av människor djuren skulle snart utrotas och vi skulle fast ställa våran egen undergång!

Jag ser inte döden som en hemsk sak även om det är hemskt när andra dör. Och det bevisar ju bara att vi alla har ett hjärta och vi har känslor. Att dö är människans mening med livet!!!

om man inte kan hacka på amerika för vietnam p.g.a. att dom som bidrog är döda enligt dig.. men det är det dom INTE är. Kerry är ett exempel. och om du tycker inte att man kan hacka på nån som är död så tycker du då att alla ska sluta hata hilter eller? helt idiotiskt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

krystal du har rätt, de kommer aldrig att förstå, bara jag, du, geggo och 0013 i den här tråden förstår nåt...

 

jag fattar inte att man inte gillar usa, jag älskar usa och ska flytta dit så snart som möjligt...

 

apoca, du verkar ju typ gilla mellanöstern ju...? du hejar säkert på palestina mot israel också, HEJA ISRAEL!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejar på? Det är ingen j*vla lek. Fattar du inte att dom har det förjävligt där borta?

jag fattar hur jävligt det är där borta, jag har vart där.... och jag håller med krystal ínte mycket vettigt går att få in i era hjärnor....

 

Xade: jag heter guggo, inte geggo :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaja, sry

 

typ alla påverkas av det här "Vi tycker om mellanöstern" tjafset

 

mellanöstern är historia om några år, USA är framtiden!

ja precis, tänk er en värld utan usa, om vi låtsas att usa skulle förstöras sp skulle hela världens ekonomi krascha inom en vecka, och detta skulle i sin tur leda till en världs om fattande deprision..... så sluta tracka usa !!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...