Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Teroristerna har ju inte bara attackerat U.S.A dom har ju get sig på andra länder också. Alla avrättningar av osyldiga som är i irak för att hjälpa till en del av de dödade har ju kommit från till exempel Kina,Korea, Frankrike,England m.m.

 

Jellyfish: Har du hört ordspråket: Glömma och förlåta!! och det är inte Bush som styr hela U.S.A han är en front man som ska synas, det är nog fler som bestämer om det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det jag ville visa var att usa inte är de största mödarna i historien som vissa tycks tro <_<

Jo. Att Afrika svälter är USA mycket delaktiga till. Dessutom föds det fortfranade barn som är skadade och missbildade i vietnamn pga av Agent Orange . Om du nu vet vad det är. Dessutom tycker inte jag att vi ska jämföra Stalins REGIM, med ett land som säger säg vara fritt. Nazismen döde tillexempel mycket mer än både Sovjet och USA. Men för att inte vara, vad de flesta i världen tycker (ej mej), en regim så är USA värst.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det gick inte så bra eftersom du uppenbarligen inte kan räkna och eftersom du inte kan räkna så kan vi inte vara säkra på att 60 miljoner blev mördade.

eeh... vi kan vara säkra på det var så många som dog, det har ju inget med de som han skrev att göra, det har jag hämtat från en annan källa......

 

det var fortfarande menat som ett EXEMPEL !!

och jag menar inte bara stanlin regim utan under HELA sovjet tiden dsv även lenin och resten av gänget

 

jag vet vad agent orange är, vet du?

 

det är ett medel som usa sprutade över en tiondel av vietnam för att bättre komma åt vietnam trupperna. det fanns även agnet blue, green, red och purpel men oragnge var den mest effektiva. ( Det är även en sång av Tori Amos)...s

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Guggo @ 08/12-2004 16:47:55)

Men det gick inte så bra eftersom du uppenbarligen inte kan räkna och eftersom du inte kan räkna så kan vi inte vara säkra på att 60 miljoner blev mördade.

eeh... vi kan vara säkra på det var så många som dog, det har ju inget med de som han skrev att göra, det har jag hämtat från en annan källa......

 

det var fortfarande menat som ett EXEMPEL !!

och jag menar inte bara stanlin regim utan under HELA sovjet tiden dsv även lenin och resten av gänget

 

jag vet vad agent orange är, vet du?

 

det är ett medel som usa sprutade över en tiondel av vietnam för att bättre komma åt vietnam trupperna. det fanns även agnet blue, green, red och purpel men oragnge var den mest effektiva. ( Det är även en sång av Tori Amos)...s

Jepp. Det stämmer. Det föds fortfarande missbildade, sjuka och döda barn pga av det.

That's your America. Rise your fucking flag of freedom!

 

Lenin gjorde uppror eftersom de var förtryckta. Att sedan Stalin betedde sej som fashist istället för kommunist är en annan femma.

 

Dessutom - Bara för att Stalin var massmördare och mördat mer som du påstår, faktiskt så har Sovjet gjort mycket mer för omvärlden än USA, så gör väl inte det USA till ett bra land? Va? Bara för att de "bara" har dödat 5 miljoner människor så blir de väl inte världens helgon?

(Bara för att det finns exempel på folk som dödat mer, typ Hitler.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...