Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

hur kan ni ogilla USA, så otacksamt... om det inte vart för USA hade vi alla varit under tyskt styre ju... usa vann kriget mot tyskland hade usa inte vart med hade hitler och nazismen dominerat europa, hur kul hade det varit...

Det var faktiskt Ryssland som "vann" kriget. Amerikanarna gjorde mycket men ryssarna gjorde mer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Zatothenorm
(Raistlin @ 04/12-2004 22:27:38)

hur kan ni ogilla USA, så otacksamt... om det inte vart för USA hade vi alla varit under tyskt styre ju... usa vann kriget mot tyskland hade usa inte vart med hade hitler och nazismen dominerat europa, hur kul hade det varit...

Det var faktiskt Ryssland som "vann" kriget. Amerikanarna gjorde mycket men ryssarna gjorde mer.

Presis!

Leve Stalin, Mao tse-tung, Kim youg ill, Kastro och Pol-Pot!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Zatothenorm @ 04/12-2004 22:46:10)
(Raistlin @ 04/12-2004 22:27:38)

hur kan ni ogilla USA, så otacksamt... om det inte vart för USA hade vi alla varit under tyskt styre ju... usa vann kriget mot tyskland hade usa inte vart med hade hitler och nazismen dominerat europa, hur kul hade det varit...

Det var faktiskt Ryssland som "vann" kriget. Amerikanarna gjorde mycket men ryssarna gjorde mer.

Presis!

Leve Stalin, Mao tse-tung, Kim youg ill, Kastro och Pol-Pot!

 

så du påstår alltså att du gillar människor ( monster) som står för allt vad folkmord, tortyr och förtryck heter ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm
(Guggo @ 04/12-2004 23:22:16)
(Zatothenorm @ 04/12-2004 22:46:10)
(Raistlin @ 04/12-2004 22:27:38)

hur kan ni ogilla USA, så otacksamt... om det inte vart för USA hade vi alla varit under tyskt styre ju... usa vann kriget mot tyskland hade usa inte vart med hade hitler och nazismen dominerat europa, hur kul hade det varit...

Det var faktiskt Ryssland som "vann" kriget. Amerikanarna gjorde mycket men ryssarna gjorde mer.

Presis!

Leve Stalin, Mao tse-tung, Kim youg ill, Kastro och Pol-Pot!

 

 

så du påstår alltså att du gillar människor ( monster) som står för allt vad folkmord, tortyr och förtryck heter ?

FEL!!!!

DU HAR BLIVIT LURAD AV IMPERALIST-KAPITALISTEERNA!!!!

Sadam,Mao tse-tung,Lenin,Stalin,Pol-Pot,Castro,Guevara,Kim ill sung och Kim youg ill är alla riktigt goda mäniskor som kämpat tappret för revolutionen!

Redigerat av Zatothenorm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm

*harkel* Nej du, alla dom (några e bra men iaf) har "dödat" människor på ett och annat vis. skulle inte förvåna mig om du tyckte lika mycket om hitler -_-

Knappast Hitler och Mussolini är dom största massmördarna i historien!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Zatothenorm @ 05/12-2004 10:52:35)

*harkel* Nej du, alla dom (några e bra men iaf) har "dödat" människor på ett och annat vis. skulle inte förvåna mig om du tyckte lika mycket om hitler -_-

Knappast Hitler och Mussolini är dom största massmördarna i historien!!!

tätt följda av din käre Stalin.... Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm
(MetoC7 @ 11/09-2004 19:22:35)

man kan väl få ha sina egna åsikter... om 0013 hoppas på att bush vinner behöver inte ni skrika är du dum i huvet...

 

 

iaf.. jag hoppas då på att ingen vinner valet... :P att usa avskaffar sig presidenten

Han är dum i huvudet! Och det ska jag bevisa Här >>>> KlickaMig! <<<<<<

 

Om du hittar någonting vettigt så skicka ett PM till mig..

Presis, han är dum i huvudeT!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm
(Guggo @ 05/12-2004 11:25:12)
(Zatothenorm @ 05/12-2004 10:52:35)

*harkel* Nej du, alla dom (några e bra men iaf) har "dödat" människor på ett och annat vis. skulle inte förvåna mig om du tyckte lika mycket om hitler -_-

Knappast Hitler och Mussolini är dom största massmördarna i historien!!!

tätt följda av din käre Stalin....

HUR VÅGAR DU!!! STALIN E DET BÄSTA SOM HÄNT VÄRLDEN I EVIGHET!!!! :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Zatothenorm @ 05/12-2004 11:27:23)
(Guggo @ 05/12-2004 11:25:12)
(Zatothenorm @ 05/12-2004 10:52:35)

*harkel* Nej du, alla dom (några e bra men iaf) har "dödat" människor på ett och annat vis. skulle inte förvåna mig om du tyckte lika mycket om hitler -_-

Knappast Hitler och Mussolini är dom största massmördarna i historien!!!

tätt följda av din käre Stalin....

HUR VÅGAR DU!!! STALIN E DET BÄSTA SOM HÄNT VÄRLDEN I EVIGHET!!!! :angry:

hur jag vågar,? det var inte så svårt ( men så är jag ju ganska så modig av mig..)

 

vet du hur många som dog under stalins regim, det kan jag inte skriva här fär då kommer jag få en varning, att skriva så många siffror räknas nog som spamming.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...