Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Zatothenorm

Go Bush!! Go Bush!!

han e min gamla plågoande från F U S K A . N U! :angry:

Som ni ser har han fel åsikter! :angry:

F*N att Bush vann Nader skulle ha vunit, men de va valfusk så Bush j*v*ln istället! :angry: :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm

Zatothenorm: Du kan inte säga att någon har fel åsikter, det bestämer inte du. Dina åsikter är väl inte dom enda rätta. Alla har lika mycket rätt att tycka saker. <_<

Är du bush anhängare? :evil: :evil: :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej inte direkt men, alla har rätt till en åsikt. Och om man inte hade det skulle jag till exempel kunna säga att dina åsikter är så fel att du blir avrättad nästa gång du nämner dom och då är vi ju inne i en diktatur!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm

Vi hade inte alls vart under tyskt styre. Ryssarna hade klarat det.

Och dessutom så hade de ju inte gjort ett piss om inte japanerna hade bombat Pearl Harbour.

Och man kan väl inte stå i tacksamhetsskuld hur länge som helst? Det är typ som att man inte kan tycka synd om judarna hur länge som helst (nu låter jag nazi :P), men så är det. Bara för att något har hänt en, eller att någon gjort nåt för en så kan man inte så i tacksamhet hur länge som helst.

 

Och det är f*n inte bra att Arafat dog! Det är Palestinas land ffs. Vaaaaaad har Israel där att göra överhuvudtaget?!

Presis!

Ryssen hadde klarat det!

Och då hadde vi fått ta del av de sosialistiska paradiset!

Och jag skulle fått ha en kalachnikov (AK-47)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm
(Jellyfish @ 03/12-2004 18:18:01)
(Guggo @ 03/12-2004 16:49:47)
(Jellyfish @ 03/12-2004 13:20:34)
(Guggo @ 01/12-2004 18:29:25)

Guggo, du tycker förmodligen så för att du inte vet någonting om politik, det är så med dom flesta.

Hur vet du vad jag kan och inte kan ?!? :angry:

 

Jag tycker att det var rätt att Bush vann för att han har gjort många bra saker (och några dåliga, men det gör alla )

 

till exempel Irak kriget: Det var helt rätt av Bush att gå in i Irak, även om det kunde ha gjorts på ett bättre sätt, för att undvika att civila blir skadade, men det var ändå rätt av honom, då hans mål var att störta Saddam Hussein och få slut på terrorn i landet....

 

ändamålet helgar medlen !

Kriget mot terrorismen är ett j*vla skämt, som alrig kommer att fungera. Tror du verkligen att USA någon dag komemr att "knipa alla?" Tror du att någon dag Bush kommer att säga "f*n vad skönt, vi har tagit alla. Ingen kvar."

Nej. Vad USA gör när de bombar, spränger och allmänt beter sej som de gör är att skapa mer o mer terrorister.

Dessutom fanns det inga terrorgrupper i Irak.

nej, men de stödde terror grupper, dessutom så kan män som saddam hussein styra ett land, han gasade ihjäl flera tusen invånare i eb by i norra irak, bara för att de till hörde shia muslimerna, och ni lkan väl inte påstå att det är rätt att döda flera 1000 människor bara för att de har en annan religion( och desutom är medborgare i hans land) så en man som torterar och gasar ihjäl sin egen befolkining måste vara allvarligt störd !!

 

 

bli inte så sur ytterman alla måste få ha sin egen åsikt......

Bara för att Saddam är ett as så gör väl inte det Bush till något helgon

Ja, Saddam dödade hell lot of folk - han är ett j*vla svin.

Bush gick in i Irak, sköt barn och förstörde ett lands framtid. Dödade för oljan. Iraks barns blod driver USA:s mäktiga jeeps.

 

Xade: Men vad USA gör när de attackerar terroristerna är ju att skapa mer o mer terrorister. Läs vad jag skrev, tack. Skjuter man en kommer två nya. Det är ju faktiskt för att USA beter sej som ett par j*vla svin sm terrorismen existerar.

Nu när Arafat är död kommer det bli inbördeskrig. Inte bra.

("Heja" Palestina. Israel är USA:s marionetter)

Där har du lite fel!

Saddam va en bra kille, som lät sig inspereras av den gode Stalin, Folkkär ledare i det sosialistiska paradiset Sovjetunionen!

 

Stalin va folkkomissarie från 20-talet då han gav imperalist icke revulotinären Trotsky på käften han va det under hela andra världskriget då han utkämpade "Det Stora Fosterlänska Kriget" mot Facistländerna Tyskland och Italien!

Efter kriget spred han det sosialistiska paradiset till Ungern , Rumänien , Bulgarien , Albanien , Polen , Tjekoslovakien och östra Tyskland!

Sedan bidrog han med vapen till kommunisterna i Kina som jorde Revolution mot den ondskefulle Chang kai chek!

Han va åxå med att instalera Kim ill Sung i Demokratiska Republiken Korea (mera känt som Nordkorea)

Vid sin död islutet av 50-talet efterträdes han dok av tokskallar till maktmissbrukare!

I Demokratiska Republiken Korea har det dock lykligtvis gått bra! ;Kim ill Sung

har efterträts av sin son Kim young ill Stadschef av världen!

Han är dock inte president, för hans far Sung är väldens president i evighet!

Redigerat av Zatothenorm
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hoppas du skojar med mig.... hur kan någon tycka att saddam och stanlin var bra, de dödade miljontals invånare i sina egna länder och förtyckte folket i årtionden !! med hjälp av sian terrorist poliser som torterade folk till döds!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zatothenorm

hoppas du skojar med mig.... hur kan någon tycka att saddam och stanlin var bra, de dödade miljontals invånare i sina egna länder och förtyckte folket i årtionden !! med hjälp av sian terrorist poliser som torterade folk till döds!

Saddam va klok på många sett och va inspirerad av Stalin (Godheten själv)

Saddam på miner lite om dom goda Kim young ill och Pol-Pot

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...