💬
Logga in
Fuska.se

Big Bang!

628 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

så m.a.o är jag släkt med Admin, kungen, göran persson, 0013 mfl...... tror inte det. men dets skulle vara lite komiskt att Xade o Jelly är släkt :P

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

klart alla är släkt LÅNGT tillbaka. åtminståne vita är släkt med vita och svarta med svarta

16 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

m.a.o= med andra ord

Nivå 0 · Nykomling

Det har kommit fram igenom forskningen att t.ex en man i Sverige kan vara närmare besläktad med en från afrika än sin egen granne.

Att få in något vettigt i troendes skallar är omöjligt, men man kan ju alltid försöka om och om igen. Det största beviset till att gud finns/finns inte är döden. För det är ju när man dör som man kommer till himmelen. Men man kan ju fråga sig hur alla som dör får plats där uppe borde det inte bli jävligt trångt!?

Och när vi snackar om människor så är det nog h*lvetet som är fyllt till bristningsgränsen för en människa kan alldrig göra allt enligt "Guds lagar" Även de mest troende gör skit saker! Så alla kommer att hamna i h*lvetet. :P

snälla nån himlen är oändlig... det är snarare icke troende som inte fattar ett j*vla skit.

Nivå 0 · Nykomling

men du tror ju bara på att gud skapade världen, sen skiter du i resten.........

17 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

eller hur, du sket i mig, du sket i skolan, du sket i lilla timmy med träbenet också

skit på dig Xade !

Nivå 0 · Nykomling

hmm, låt mej gissa, du är xades bror.... a.k.a danne1989, boshi o nu capone..... timmy med träben? nån man känner ?

Nivå 0 · Nykomling

jo, jag är xades halvbror, och timmy är en kille Xade slog :(

Nivå 0 · Nykomling

Hade han trä ben ? timmmy alltså

Slog din bror på träbenet?

Nivå 0 · Nykomling

Men nu back to topic! >:(

Ingen som tycker att min teori verkar realistisk, själv gillar jag den... :)

Big Bang slungade ut en massa stjärnor, planeter och alla andra himlakroppar i Universum.

Ett svart hål drar in stjärnor, planeter och alla andra himlakroppar, till och med ljuset.

Vid Big Bang skapades Universums ”väggar” och dessa blir större och växer hela tiden.

Enligt mig så drar det sista svarta hålet ihop dessa väggar och det blir en gigantisk implotion som avslutas i att Universums storlek blir noll, zero, nada. Då blir det en gigantisk explotion.

Så, min teori bygger på att svarta hål drar in all materia och alla himlakroppar tills de börjar suga upp varran. När det är en kvar så suger den upp Universums ”väggar” och det blir en implotion som avslutas med en explotion. När denna explotion sker slungas allt som det svarta hålet dragit in (D.v.s all materia och alla himlakroppar inklusive allt som de andra svarta hålen hade i sig, med andra ord hela universum) och detta är ett Big Bang.

Nivå 0 · Nykomling

Big Bang slungade ut en massa stjärnor, planeter och alla andra himlakroppar i Universum.

Ett svart hål drar in stjärnor, planeter och alla andra himlakroppar, till och med ljuset.

Vid Big Bang skapades Universums ”väggar” och dessa blir större och växer hela tiden.

Enligt mig så drar det sista svarta hålet ihop dessa väggar och det blir en gigantisk implotion som avslutas i att Universums storlek blir noll, zero, nada. Då blir det en gigantisk explotion.

Så, min teori bygger på att svarta hål drar in all materia och alla himlakroppar tills de börjar suga upp varran. När det är en kvar så suger den upp Universums ”väggar” och det blir en implotion som avslutas med en explotion. När denna explotion sker slungas allt som det svarta hålet dragit in (D.v.s all materia och alla himlakroppar inklusive allt som de andra svarta hålen hade i sig, med andra ord hela universum) och detta är ett Big Bang.

Jo, jag tycker faktiskt sånt där är intressant.... Men jag förstår inte hur världen skulle kunna skapas på en enda smäll..
18 May 2005
Nivå 0 · Nykomling

ok, låt mej förklara....... innan universum bildades så fanns bara ett moln av vätgas..... men det växte och atmerna började slås ihop och bilde helium som bildade kol osv på så sätt bildades universum.... detta sker inuti stjärnor hela tiden,,,, så bly krestarna inne i din dator bildades ur en stjärna

19 May 2005

exakt, det är vad alla inte fattar !!!!!!!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

ok, låt mej förklara....... innan universum bildades så fanns bara ett moln av vätgas..... men det växte och atmerna började slås ihop och bilde helium som bildade kol osv på så sätt bildades universum.... detta sker inuti stjärnor hela tiden,,,, så bly krestarna inne i din dator bildades ur en stjärna

aha, du menar typ ur en supernova..?
Nivå 0 · Nykomling

japp :P

20 May 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

japp :P

mh... Men hur i hela friden skapades den supernovan?
Nivå 0 · Nykomling

ahhahaahah Super Novor är inte så stora att dom kan skapa ett helt universum

Nivå 0 · Nykomling

ahhahaahah, nej det är dom inte, det som skapade universum, var en jätte smäll, men inuti supernovor o alla stjärnor sker samma process fast i mindre skala (det sker även inne i vätebomber)

Nivå 0 · Nykomling

Zdravo: menade alla "troende" pekade inte på dig!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in