Hoppa till innehåll

Big Bang!


Gäst ymphinorx
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 628
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

men snälla jag har sagt varför i kanske 20 inlägg, orkar inte skriva igen. Du får se när du dör

 

Det verkar som du pratat med gud och tror på allt han säger, Har du dött och sett gud sen börjat leva igen...? hur kan du vet att jag träffar gud när jag dör :blink: du har ju inge bevis :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gud är ett påhitt av människor som hade dåligt förut, dom trodde på gud för att dom hade det så hemskt på jorden. Men tron på gud gjorde att dom orkade leva vidare för att sedan bli belönade när dom dog.

Gud har och kommer aldrig att existera, han är en dröm om något bättre. I den tiden vi lever i nu är han mer som en trend eller något åt det hållet.

När en människa dör tar livet slut, efter döden finns det inget h*lvete eller himmel. Varför skulle det göra det? Döden tror jag mer är som att somna in och inte vakna mer. När kroppen inte längre kan fungera kan vi inte använda hjärnan längre och det är den som gör att vi kan prata, tänka och känna saker.

 

Så Xade varför ska du så envist tjata om att gud finns? Har du någon andledning som är seriös till varför du tror på gud? det är inte bara för att verka cool och säga i mot allt och alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mja jag tror på Jesus hade magiska krafter och gud....

 

oCH JAG GÖR DET FÖr att det jag ber till honom slår in... skumt vad kan det bero på? mig? mmhmhmhmhmhhm ok då är väll jag gud då. mhm vad ska ni nu komma med för idiotiska mot argument? -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är inte hin håle oxå en diktator då?

 

Lite grann, givetvis. s*tan uppmanade dock Adam och Eva att ifrågasätta, äta av äpplet, och gå lite emot diktatorn Gud. En rebell egentligen.

 

Ska dock tilläggas att jag inte tror att Gud, s*tan, adam o eva o all sån skit finns eller har funnits.

Det var mest ett sätt för att visa min avsky mot den korruppta kyrkan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...