jesus kanske hade egen kraft <_<
Big Bang!
Jesus var ingen undermänniska. Han var förmodligen gift och hade barn som många andra på den tiden. Enda skälet till att han anses så speciell är p.g.a. att man skrev en sagobok om honom.
Men han hade kanske hemliga kratafter -_-
skoja bara vad vet jag om Jesus
Perisoreus: Så tror jag med att dom skrev en sago bok om honom
↗ till inläggetPerisoreus: Det är mycket ingen kan vittna om men ändå tror vi på det.
Mellanmjölk: Var tror du Jesus fick kraften att göra underverk ifrån då?
Adema: Sju dagar för människor innebär ju sju nätter och sju dagar, men kanske inte för Gud. Det beror vilket perspektiv man ser från.
Selene: Sorry om jag varit respektlös mot dig. Jag trodde att du drev med mig ang. vampyrerna...
De mesta var slumpar, sen trodde han själv att det var Gud. Sen föreställde sig han en massa saker, som egentligen inte hände. Sen blev skiten överdriven, därför kallas det under.
Det är som att skruva en fotboll, det går fast man inte har teknik, man kan tänka sig att man skruvar bollen. Så skruvas den.
.
Överdrivet ?
det var ingen slump.....för det har aldrig hänt
DET HAR VISST HÄNT!! DEN HÄR IDIOTISKA VETENSKAPEN HAR FÖRSTÖRT HELA SAMHÄLLET!!
Vad vet du om vad som har hänt`?
Levde du på den tiden?
Ingen vet säkert om det hände eller inte hände
men snälla jag har sagt varför i kanske 20 inlägg, orkar inte skriva igen. Du får se när du dör
↗ till inläggetDET HAR VISST HÄNT!! DEN HÄR IDIOTISKA VETENSKAPEN HAR FÖRSTÖRT HELA SAMHÄLLET!!
Xade, du har visst glömt caps på <_< utan vetenskapeen skulle vi fortfarande vara kvar på stenåldern........
hellre gudsstyrd stenålder är det vi har idag
En som inte finns kan väl knappast styra?
Människan avänder Gud som ett hjälpmedel för att nå makt. Gud finns inte, Gud är påhittad av människan.
det är din lilla hemlighet
Han finns visst det, du får se när du dör
↗ till inläggetmen snälla jag har sagt varför i kanske 20 inlägg, orkar inte skriva igen. Du får se när du dör
Det verkar som du pratat med gud och tror på allt han säger, Har du dött och sett gud sen börjat leva igen...? hur kan du vet att jag träffar gud när jag dör :blink: du har ju inge bevis :P
Du får se själv ! han finns
xade: du kommer få en obehaglig överassknig när du dör
Nja, snarare kommer de som inte trott få det...
aja, det får vi väll se när vi dör.....
Gud är ett påhitt av människor som hade dåligt förut, dom trodde på gud för att dom hade det så hemskt på jorden. Men tron på gud gjorde att dom orkade leva vidare för att sedan bli belönade när dom dog.
Gud har och kommer aldrig att existera, han är en dröm om något bättre. I den tiden vi lever i nu är han mer som en trend eller något åt det hållet.
När en människa dör tar livet slut, efter döden finns det inget h*lvete eller himmel. Varför skulle det göra det? Döden tror jag mer är som att somna in och inte vakna mer. När kroppen inte längre kan fungera kan vi inte använda hjärnan längre och det är den som gör att vi kan prata, tänka och känna saker.
Så Xade varför ska du så envist tjata om att gud finns? Har du någon andledning som är seriös till varför du tror på gud? det är inte bara för att verka cool och säga i mot allt och alla.
Personligen, jag skulle hellre vilja vara med s*tan efter döden, än den j*vla förtryckar-diktaron Gud.