💬
Logga in
Fuska.se

[guide]runescape Cheats

69 svar · startad · 🔒 låst

Bambi
Trådstartare #1

Min kompis har gjort den här runescape fusk guiden och ville att jag skulle lägga upp den här, så jag gör det.

Innan ni börjar läsa borde ni läsa igenom dena bok,

som är historien bakom alla cheats som funnits hitlls,

fast mestadels till rs1. http://www.hot.ee/filestore2/BOOK5.CHM

Men nu till dom riktiga cheatsen som funkar till Rs2.

Börja med att bli medlem på forumen

www.kaitnieks.com/scr

www.rscheatnet.com

www.runecms.com

Det finns två riktiga fusk till Runescape, det ena är Scar som är gratis.

Scar

Det är ett pascal baserat CDE, om du är van vid att programera går det hur snabbt som helst att lära sig att göra egna script.

Man kan göra nästan vad som helst med scar, om man har rätt script vill säga, som bästa scripten kostar ofta pengar(runescape cash asså) men det finns många gratis bra. Det finns miners med bankers, autofighters och massor mer. när ni väl lärt er scar kan ni fråga mig efter script jag vet om de flesta.

ni kan ladda ner scar här:

www.poonscape.com

Och här är en guide till scar som ej är skriven av mig

och är tyvär på engelska, jag kanske skriver en egen när jag orkar.

http://www.scarscape.com/guide.html

För att få ut maximalt från scar så rekomenderar jag att använda scarscape, som är en hackad client till runescape som gör det mycket lättare att autoa.

Men kostar tyvär 1mil i månaden. Du kan köpa det här www.scarscape.com

Roxbot 3d

Roxbot 3d är en bot till runescape, som använder sig av java script jag har aldrig testat detta för det kostar 1.5 mil i månaden att använda. du kan läsa mer om det på www.rscheatnet.com.

Men vad jag har hört så är inte det här värt pengarna.

Andra små cheats

På www.runecms.com finns det en auto fighter, powerminer(kostar typ 20$) och massa annat.

det var allt för nu kommer lägga till mer nån gång.

--------------------------------------------------------------------------------

18 May 2005

en moderator går med på att hans kompis får skicka in dette e sjukt denna tråden borde låsas tycker jag och de handlar om nerladdning och fusk i rs att fuska i rs e sjukt!

↗ till inlägget

en moderator går med på att hans kompis får skicka in dette e sjukt denna tråden borde låsas tycker jag och de handlar om nerladdning och fusk i rs att fuska i rs e sjukt!

Om man fuskar blir man bannad så man får skylla sig själv om man använder det

plus jag tycker det inte är fusk

bara lat saker om man är laaaat!

19 May 2005

Om man vill fuska på RS e man en über n00b

Bambi
Trådstartare #6

Alltså, det är inte olagligt att fuska på runescape men om man blir bannad får man skylla sig själv.. Han ville bara att jag skulle lägga upp den. -.-

20 May 2005

NesseN...Kan du säga några scripts och säga vad dom gör ? :visslar:

Bambi
Trådstartare #8

Hehe, nu är det inte så att det är jag som har gjort den här guiden ;-).. Men kolla på alla sidor du har fått där.. Scar är ett hett tips tydligen.

21 May 2005

Men det är väl inte olagligt väl ? :wacko:

Det är...

...inte kul att fuska på RuneScape, man kan väl åtminstone klara allt själv?

...bara latmaskar som fuskar eftersom dom inte har tid att fixa pengar.

...inte bra att fuska på RuneScape eftersom man kan bli bannad...

...tråkigt att fuska på spel om man verkligen inte behöver det.

6 Jun 2005
↗ till inlägget

Det är...

...inte kul att fuska på RuneScape, man kan väl åtminstone klara allt själv?

...bara latmaskar som fuskar eftersom dom inte har tid att fixa pengar.

...inte bra att fuska på RuneScape eftersom man kan bli bannad...

...tråkigt att fuska på spel om man verkligen inte behöver det.

Håller med, det är inte jättekul att fuska i spel när det går lätt att fixa själv.

Men det kan vara bra ibland att fuska om det är riktigt svårt.

Så det så!!!

↗ till inlägget

Men det är väl inte olagligt väl ? :wacko:

Det är olagligt, titta i reglerna.. "Macroing".. det där är macro, t.ex autominerna, fightersarna osv.

Aja, man får skylla sig själv om man blir bannad..

9 Jun 2005

mina kompisar brukar "nörda" sig så dom får in ca 1m+ varje dag

22 Jun 2005

Jag flera jättebra script till salu! Ett är min guildminer som ligger uppe i PC forumet. (råkade nog lägga den i fel forum. :visslar: ) PM:a mig om nånn är intresserad!

↗ till inlägget

Min kompis har gjort den här runescape fusk guiden och ville att jag skulle lägga upp den här, så jag gör det.

Innan ni börjar läsa borde ni läsa igenom dena bok,

som är historien bakom alla cheats som funnits hitlls,

fast mestadels till rs1. http://www.hot.ee/filestore2/BOOK5.CHM

Men nu till dom riktiga cheatsen som funkar till Rs2.

Börja med att bli medlem på forumen

www.kaitnieks.com/scr

www.rscheatnet.com

www.runecms.com

Det finns två riktiga fusk till Runescape, det ena är Scar som är gratis.

Scar

Det är ett pascal baserat CDE, om du är van vid att programera går det hur snabbt som helst att lära sig att göra egna script.

Man kan göra nästan vad som helst med scar, om man har rätt script vill säga, som bästa scripten kostar ofta pengar(runescape cash asså) men det finns många gratis bra. Det finns miners med bankers, autofighters och massor mer. när ni väl lärt er scar kan ni fråga mig efter script jag vet om de flesta.

ni kan ladda ner scar här:

www.poonscape.com

Och här är en guide till scar som ej är skriven av mig

och är tyvär på engelska, jag kanske skriver en egen när jag orkar.

http://www.scarscape.com/guide.html

För att få ut maximalt från scar så rekomenderar jag att använda scarscape, som är en hackad client till runescape som gör det mycket lättare att autoa.

Men kostar tyvär 1mil i månaden. Du kan köpa det här www.scarscape.com

Roxbot 3d

Roxbot 3d är en bot till runescape, som använder sig av java script jag har aldrig testat detta för det kostar 1.5 mil i månaden att använda. du kan läsa mer om det på www.rscheatnet.com.

Men vad jag har hört så är inte det här värt pengarna.

Andra små cheats

På www.runecms.com finns det en auto fighter, powerminer(kostar typ 20$) och massa annat.

det var allt för nu kommer lägga till mer nån gång.

--------------------------------------------------------------------------------

Även om din kompis bedde dig lägga upp det här så borde du inte det. Det är ju fullt olagligt med script som skapar bots som minar och slåss medans man gör något annat. Man förstör för andra också som kämpar hårt med att få en bra gubbe. Tråden borde låsas tycker jag? :angry: <_<

Det är ju fusk och det här är en fusk sida

Men ska bara fusk till spel man spelar ensam dvs (Single Player) finnas. Fusk till online spel är fullt olagligt, och du kommer bli livstids bannad, går du längre vet man inte vad som kan hända.

Neko har rätt. Det står i RS reglerna att man kan rapportera folk för att fuska + att vissa sidor som säger att dem ger en fusk när man skriver in sitt RS namn o pass men egentligen ÄNDRAR lösenordet så håll er borta från fusk med online spel

Senast ändrad:

23 Jun 2005
Bambi
Trådstartare #19

Jag fattar inte hur ni orkar klaga på FUSK på en FUSKsida.

Men förstår du inte att fusk till sådana spel är olagligt? Om du vill låta fuska.se vara en olaglig sida så bra med mig. Men själv förstår jag inte varför du postar sånt här. Jag hoppas Admin och dom andra modsen förstår och låser denna topic...>_>

PS: Tro det eller ej, men det finns en schans att om Jagex får reda på detta kan sidan bannas.

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.