💬
Logga in
Fuska.se

Värsta Eller Bästa Minnet

37 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Vad är era värsta/bästa minnen som ni kommer ihåg.Mina är:

När jag och min syrra var små, så bet min syrra mej på ryggen och sa att jag hade själv gjort det.Förstår inte hur hon tänkte :huh:

När det var jul tror jag,(var 5-6år) så var jag väldigt törstig och såg en plastmugg men något man kunde dricka.Jag trodde det var dricka eller vatten men i själva värket var det något annat.När jag drickte upp det som fanns där så blev det välldigt tort i halsen, för det var Wisky jag hade druckit(välldigt äckligt om jag får säga, kommer aldrig att dricka det när jag blir vuxen. <_<

sedan kommer jag inte ihåg mer.

Nivå 4 · Lärling

coolaste minnet var iaf när jag såg ett ufo

Nivå 10 · Veteranfuskare

När jag spela Zelda Oot för och Zelda MM och Super Mario 64

Sen är det också när jag vara i en bäck varje dag typ och då brukar vi göra fördämningar opch då gjorde vi en som var skit hög om man stod på sidan med mycket vatten så var det över stövlarna med vatten och sen spö renga det dan efter så hela gick sönder :(

Det var härliga tider det B)

Det kan man säga är en helt vanlig dag för

EDIT: Finns mycket mer som är mins lika bra orkar inte skirva det nu men nån annan dag

Senast ändrad:

26 May 2005
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

coolaste minnet var iaf när jag såg ett ufo

Du är inte ensam.

coolaste minet var när jag inte såg ett ufo

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

ja det är inte många som tror mig, men jag hade en kompis med mig som också såg det, båda kan ju inte se i syne

27 May 2005
Nivå 4 · Lärling

Klart ni kan ha sett ett UFO, alltså Unidentifeid Flying Object (ful-stavning). Eller på svenska Oidentifierat Flygande Föremål.

Men ett av mina minnen var när jag gick på dagis, då var hela min klass ute och gick. Plötsligt blev jag jätte törstig och jag gick sist i ledet så jag la mig ner på marken och drack ur en vattenpöl. Usch! :P

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

Det här väl alltid hänt något roligt för alla eller :)

T ex att jag råkade ta plastmugg med wiskey, usch. Man ska alldrig ha vissa saker i synhåll för 5-6åringar :D

↗ till inlägget

Hahahahaha, n0000000000000000000b

Varnad//Draghon

Senast ändrad:

29 May 2005

onödigt j*vla skit (har ont i magen).

(vi gjorde detta varje gång det blev överflödigt med vatten)

Det jag har som minne var år 1997 så regnar det en kväll så det blev översvämning på vägen, då sa mamma det till mig och min brorsa och vi klädde ju av oss efter att frågat om vi fick gå och kolla och satte på oss våra pyamasar, pjamasar.. aja.. men när vi fick på oss "natt kläderna" så sprang vi ut med stövlar och plaska ut i vattnet fast vi bara skulle "kolla", det var tufft när man la sig på magen och flöt runt där (det var vatten till naveln på mig (5 år)) sen efter den gången gjorde vi det varje gång det blev vatten på vägen.. kommer inte ihåg när vi slutade med det :P

3 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling

jag har oxå sett ett ufo! min brorsa på morgonen! :P

värsta minnet.....

när jag var och gungade hos min mormor och morfar fasnade håret i gungans rep... där satt jag i typ 5 minuter eller något medan min pappa och min gammel morbror satt och garva.... de gjorde ont som f*n... :D

4 Jun 2005

När jag var liten och hörde twisted sisters för första gången. :)

6 Jun 2005
Nivå 0 · Nykomling

Värsta vär väll då jag vart påkörd av en bil dagen före sommarlovet hmm bästa... hehe nä det tänker jag inte berätta :P

Nivå 6 · Fuskare
När jag var liten och hörde twisted sisters för första gången

Förståndigt ;)... Nej... allvarligt.... Twisted sisters e ju bra :cool:

Nivå 12 · Mästerfuskare

hmmm, när jag blev ihop med min tjej ? eller när vi vandrade i väg på isen som låg i bäcken som flötg vid min skola vi gick flera km vi kröp igenom sånna där små betongrör o höll på o fastna allihop (detta var min 7-8 år sen

Nivå 4 · Lärling

när jag åkte buss från skolan typ för en vecka sedan, vi hade skit skoj, sedan så kom vi närmre stan och vi bestämde oss alla (typ 25 st) att mooona(trycka upp röven mot fönstret och vissa "hud" för förbigående) det var skoj :P tyckte ifall vi på bussen, fast inte busschaffören som fick reda på vårat lilla påhitt... mooningen pågick kanske högst 5 minuter då han vi passera typ hela centrum av stan så typ kanske 400 männiksor fick beskåda 25 rövar :P , en annan sak som var roligt var bär vi spränge en dator i skolan så att flygplatsen brevid fick stänga pågrund av att dom trode det var terroattack (stod i våran lokal tidning :P södermalands nyheter, fast det var typ i vintras det hände...)

7 Jun 2005
Nivå 2 · Novis

för tre dagar sen, då jag va på klassresa i Dalsland så körde vi S,K eller P (sanning o Kånka eller vad man nu ska kalla det) och en tjej i min klass och en kille (lite puckad) som typ inte gillar vara´n skulle pussa vara´n på munnen och då tog jag ett kort med min kamera! :P :evil:

dom blev as arga och jaga mig ända ner i det kalla vattnet. Jag garvar bara jag tänker på det :P

Senast ändrad:

8 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #18
↗ till inlägget

för tre dagar sen, då jag va på klassresa i Dalsland så körde vi S,K eller P (sanning o Kånka eller vad man nu ska kalla det) och en tjej i min klass och en kille (lite puckad) som typ inte gillar vara´n skulle pussa vara´n på munnen och då tog jag ett kort med min kamera!  :P :evil:

dom blev as arga och jaga mig ända ner i det kalla vattnet. Jag garvar bara jag tänker på det :P

Taskigt läge :lol:

Nivå 7 · Fuskare

Mitt värsta måste vara när min klasskompis dog!

Bästa vet jag inte riktigt!

14 Jun 2005
Nivå 3 · Lärling

Mitt bästa är när ja blev ihop me en tjej för 2 mån sedan. (vi e ihop fortfarande)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in