okej för jag längtar tills man kan ha häst, hus och att man ser anorlunda ut med olika rustningar :D
Zelda Online
↗ till inläggetTyvärr vet jag inte vilken lvl jag är på fast jag är Wooden linkNån som spelar Zelda Online: The Lost Realm? Vilken ras? Level? Eq? ^^.
Spelet är nystartad och har funnits i en dryg månad, och det kommer nya uppdateringar varje helg. Det är inte så speciellt många som spelar, så var med från "starten"!
Sprid till vänner och bekanta.. Jag är själv väldigt delaktig i att försöka sprida det nyaskapade MMORPG:et och hoppas att det kan bli stort, för idén är god.
Genom IRC, gå även in på #zolr på QuakeNet.
och jag heter Knight2
↗ till inläggetNje typ 6,5 mille till nästa level :>För att sälja eller köpa saker trycka du bara på Trade i högerspalten när du är inne i en shop,
om ni råkat ur för buggen att högerspalten är svart skriver ni /Trade.
Samma sak med skillsen, de finns under Stats i menyn, annars skriv /Stats.
Jag är level 124 (8 Mille till nästa level) och har Relith Warbringer som svärd, Relith Protector som sköld, Old Mans Armor och Deamon Cap.
tacka mig Mellanmjölk :evil: (warbringern)
Du är steffelol va ??
om du ser nån som heter SPLIFFOR ELLER SPLIFFOR II DÖDA INTE MIG DET HAR DU GHORT FLERA GÅNGER :/
Spliffor är en pk:er!!
Han slår mig utan anledning!!
Se upp för han!
hihih :evil: får väl pka honom då.
spliffor e ju shysst ingen får döda han :evil:
Ragnarök jag är ingen pker
och jag har alldrig sett nån som heter ragnarök eller något
du kan säga vad du heter så jag åtminstone vet om jag har rört dig
↗ till inläggetOm jag itne mins fel så är han No Fear lr något sånt ;)Ragnarök jag är ingen pker
och jag har alldrig sett nån som heter ragnarök eller något
du kan säga vad du heter så jag åtminstone vet om jag har rört dig
jaha heter han det har jag aldrig sett han isfall pratar han bara massa skit
Nej, jag heter Acrius Kiell och Kielstor.
Du attakerade mig med Spliffor när du hade blivit pk:ad med Spliffor II.
Spliffor hade då rött namn.
Och det här utspelade sig vid DC Spiders.
:<
Nyllet: No Fear brukar jag kalla mig i chatten, eller rättare sagt |No-Fear|.
Jag visste inte att du va Kielstor du kunde väll sagt det vi brukade ju vara vid samma ställa där vid dom blå undeads som man får 12K exp för. nu vet jag det i alla fall ska inte döda Kielstor sorry sorry
Jag dödar pk:arna.
Och några till. :gitarr:
Fast nu har jag itne spelat på ett tag, ska göra nya char också!
Har fått erbjudande att sälja min gubbe me.. =)
Jag har dödat minst 10 relith protectors men jag får ingen loot ;( hur många måste man döda?
vill köpa en gubbe i över level 100 för 1150fm
↗ till inläggetSå många som krävs.. Jag fick den åt Mellanmjölk, tog några försök..Jag har dödat minst 10 relith protectors men jag får ingen loot ;( hur många måste man döda?
Jag ska kanske ladda ner spelet imorrn?
Ska inte spela längre, säljer min gubbe åt en kille jag känner. Har förstått hur värdelöst det egentligen är. Haha :)
↗ till inlägget500 kr <_< Ge mig en tia.Ska inte spela längre, säljer min gubbe åt en kille jag känner. Har förstått hur värdelöst det egentligen är. Haha :)