💬
Logga in
Fuska.se

Big Bang!

628 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

OKej Xade..man vet ju inte vad som händer..men kulle det bli ett Världskrig nästa år, vet nog de flesta att det skulle stå mellan USA och Melannöstern, och då hoppas jag verkligen att USA vinner!!!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Bibelkoden... den boken säger vad som kommer hända i framtiden, den vart skriven innan 11 september och det stod att det skulle hända... det blir världskrig nästa år... mer har jag inte sett...

När bibeln skrevs ner på hebreiska visste folket att man kunde tolka den på något sätt men smarta män kom aldrig på hur de skulle lösa det... det fattades en så kallad nyckel. Det lades ner...

Nu på senare tid har man hittat denna nyckel... datorn. Datorn har kunnat tolka tecknena i bibeln på något sätt och så fått fram vad som skulle hända och på så sätt bevisat att gud finns...

jag vet inte allt som står men det tyder i alla fall på att gud existerar och att det hänt och kommer hända en hel del.

varför berätta då ingen detta för omvärlden? att det skulle hända katastrofer...  det har de nämligen gjort men ingen har trott på dem tillräckligt för att göra något åt det...

Men ni ska få se att det händer...

världskrig nästa år...

den berättade även att världen skulle gå under 1913, vad jag har hört.... den boken är BULLSHIT på ren svenska

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

boken är sann. så är det. jag tycker själv att det är otäckt att läsa den... men det kommer hända

Nivå 0 · Nykomling

isåfall har jag en sak som är fel i bibeln och det är att jorden är platt och där finnsd et till och med icke vetenskapliga bevis att den är rund.

vad menar du? beskriv tydligare...

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

boken är sann. så är det. jag tycker själv att det är otäckt att läsa den... men det kommer hända

så jorden gick alltså under 1913 ?

22 Oct 2005

Det står inte att den går under 1913. Men vi kan väl säga så här:

Blir det ww3 nästa år, kommer du tro mig då?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

vad menar du? beskriv tydligare...

Jo i bibeln står det att jorden är platt men om du tittar på månen så ser du jordens avspegling är formade så jorden är rund. Sen om du ser ett skepp som kommer från horisonten så ser du att masten kommer först sen skeppet och det betyder och att jorden är rund.

jag pratar inte om bibeln, utan bibelkoden...

desstutom, vart står det att jorden är platt?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag pratar inte om bibeln, utan bibelkoden...

desstutom, vart står det att jorden är platt?

1. Det var bara ett tillägg.

2. Kan inte svara på det just nu ha ingen bibel i närheten. Men jag har hört och jag vet att det står nånstans

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

mm det är sjukt, jul ska förknippas med Jesus inte nån j*vla tomte

men har du inte fattar tomten är jesus :P :blink:

är du seriös? om du är det tycker jag synd om dig...

25 Oct 2005
Nivå 0 · Nykomling

troligtvis är han oseriös....

27 Oct 2005

Man vet inte med vissa. Finns säkert nån som tror så...

6 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag tror Big Bang har funnits

för det första handlar det inte om den "funnits" utan om DET hände...

Men det har det inte

7 Nov 2005
Nivå 0 · Nykomling

Snälla xade respektera andras åsikter och jag tror oxå att big bang har hänt. Och det med bing bang är inte bara taget ut luften utan det finns tecken på att det faktiskt har hänt

som vad då?

jag kommer i alla fall aldrig tro på det

Nivå 0 · Nykomling

Med tanke på att alla stjärnor rör på sig ifrån varandra så måste dom ju kommit från en enda pungt och den punkten var big bang och sen när den "sprängdes" skapades alla stjärnor och planeter och det är lite av teaorin.

Låter för orealistiskt... skulle det bara vara en slump allting... <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in