💬
Logga in
Fuska.se

Emu

394 svar · startad

det e pengar vi pratar om inte spel elr nåt vadå utryckslösa..?

vet du vad dom fattiga skulle göra för att få såna där "uttryckslösa" sedlar..??

jag tycker att vi i sverige har sett för lite va vad omvärlden (fattiga länder främst) har det vi skulle vara glada över allt vi har i sverige som t.ex trygghet både ekonomisk och när det gäller krig och mycket mer än andra länder så sluta klaga o börja uttnytja alla möjligheter som finns!!!

men så klart ska man klaga över sdaker men det finns ju saker som inte ens behöver klaga på!!!

Moderator Moderator
↗ till inlägget

jag tycker  vi ska Euro istället för svenska pengar för vi har bara samma pengar hela tiden :(

Och nu till det negativa tack...

trygghet... rättigheter... och likanande saker är bara skit... sverige är mesigt

Det finns rättigheter i usa också. Om du vill kunna fortsätt aleva som du gör så borde du inte tycka så illa om rättigheter

Moderator Moderator

Jo, det kommer jag alltid att göra. Det är bara skitsaker

så du vill alltså att polisen skall kunna komma hem till dig och misshandla dig, för att de känner för det ? Du vill alltså leva i ett förtryck som är väldigt likt det Stalin hade ? Luktar lite kommunism om det här.

10 Nov 2005
Moderator Moderator

Hehe... du vet vad jag tycker om kommunism... så svaret är nej...

men folk ska f*n kämpa lite!, inga rättigheter

↗ till inlägget

Hehe... du vet vad jag tycker om kommunism... så svaret är nej...

men folk ska f*n kämpa lite!, inga rättigheter

undrar hur du skulle kämpa..nåja tillbaka till ämnet...det e ju vad folk gör utanför sverige,kämpar fastän dom har såna här rättigheter,dom kämpar för deras levnad medan du snackar skit här..

asso säg bara varför man inte ska ha rättigheter..vet du verkligen vad som skulle hända ifall man inte har några rättigheter..??

Moderator Moderator

jag menar utbildningen, de ska kämpa i skolan, så de får bra jobb osv... men inga rättigheter eller bidrag ska hjälpa en

med tanke på att det är svårt att få jobb i sverige så räcker det inte alltid att få bra betyg man får inte ett jobb vips så där bara alla för inte jobb även fast dom har högsta poängen

11 Nov 2005
↗ till inlägget

jag menar utbildningen, de ska kämpa i skolan, så de får bra jobb osv... men inga rättigheter eller bidrag ska hjälpa en

det e många som kämpar i skolan fatsän dom inte får nåt jobb som haggen sa..och sen sa du nåt som påverkar dig IGEN, inget bidrag??,då skulle du inte heller få nåt bidrag..undrar hur du skulle klara dig..fråga föräldrana om pengar..??

så då skulle det bevisa att du inte har blivit "vuxen"... :rolleyes:

o det finns folk som förtjänar dessa bidrag..i skillnad från dig..

↗ till inlägget

Eftersom du helt saknar förmågan att tänka "Tänk om det hände mig" så vill du ha bort alla bidrag. Men en dag så kommer du nog också kunna tänka i de banorna skall du se

12 Nov 2005
Moderator Moderator

Nej, jag kan inte hur mycket jag än försöker tänka "tänk om det händer mig" för att jag är övertygad om att det inte kommer hända

Xade är inte 18 år som han sagt..eller så är han det , och lite efterbliven..

↗ till inlägget

Nej, jag kan inte hur mycket jag än försöker tänka "tänk om det händer mig" för att jag är övertygad om att det inte kommer hända

o varför kommer det drabba alla andra o inte dig..e du speciell elr..?? :huh:
↗ till inlägget

tja, sådant tänkande brukar komma med åren, men du växer nog också upp en dag skall du se.

Utan rättigheter skulle polisen spöa upp DIG och du kanske skulle bli dödad för att du gillar usa. Låter lockande ?

13 Nov 2005

men ifall han nu e arton år,så skulle han väl förstå det hela..elr??? :blink:

uppenbarligen inte

↗ till inlägget

uppenbarligen inte

konstig isåfall.. :blink:

tydligen

14 Nov 2005
Moderator Moderator
↗ till inlägget

men ifall han nu e arton år,så skulle han väl förstå det hela..elr??? :blink:

jag försår mycket väl vad ni MENAR, men jag tycker fortfarande att det är idiotiskt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in