💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se I Underläge

233 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 10 · Veteranfuskare

Alltså hur kan göra så på ett offientligt forum? Förklara för mig!

Aktiva medlemar skulle sjunka dramatiskt och fuska.se förstör ju bara för sig själv,som sagt det luktar lite diskrimering av det här!

Och plus fuska.se vill ju ha aktiva medlemar,tror inte att det här kommer att göra saken bättre utan mycket värre.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #102

Alltså det är ingen diskriminering. Bara vetenskaplig fakta. De yngre bör inte vara lika duktiga på att skriva. Dessutom är det inget illa sagt om någon person, eller att de yngre är dåliga människor. Inte heller har jag sagt att man ska förbjuda dem. Men kanske på något sätt fixa det .

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja,men jag tror inte att förbjuda -13 här i forumet ett bra sätt att fixa det!

Nej,det skulle bli SÅÅÅ värre då.Då skulle väl .nu bli mycket mer populärare..

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #105
↗ till inlägget

Ja,men jag tror inte att förbjuda -13 här i forumet ett bra sätt att fixa det!

Men jag har inte påstått det. Jag har sagt att man kanske kan lösa det på något sätt, men inte förbjuda någon.

Är det bara jag som ser dålig svenska som ett stort problem?

Vågar inte tipsa mina vänner som är irl eftersom dem kommer bara skapa trådar t.ex, hej, vad gör ni ??

Dem frågar hela tiden hur man blir medlem för att dem är så newbie...

Så säger jag, ni kommer bara skriva hej, osv och spamma hela forumet. Bara en av mina kompisar lita jag på, pitroliiito.

Dessutom så har fuska.se inte startats fören den andra fusk sidan som inte får nämnas !

2 Dec 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Men jag har inte påstått det. Jag har sagt att man kanske kan lösa det på något sätt, men inte förbjuda någon.

Är det bara jag som ser dålig svenska som ett stort problem?

På vilket sätt vill du att man ska fixa det då?

Nivå 6 · Fuskare

ja tycker att man ska ta bort fuska mynten,dom gör så att folk börjar spamma...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det tycker inte jag eftersom det blir tråkigare utan FM!

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

ja tycker att man ska ta bort fuska mynten,dom gör så att folk börjar spamma...

Håller med slopa fuska mynten! Men rankerna kan vara kvar :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men med vad ska man köpa grejer i affären ifall fuskamynten tas bort?

Nivå 6 · Fuskare

va f*n,lite färg över namnet eller inte spelar väll ingen roll...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det kanske inte spelar någon roll för dig men det gör det för många andra.

Och plus,man köper inte bara såna där färger till namnen,man köper ju viktiga saker också som t.ex omröstningskort och att bli av med en varning.

Nivå 6 · Fuskare

men om du vill göra omröstningar,skaffa fuska vip och stöd fuska.se på samma gång...och man borde inte kunna köpa "ta bort varningar" men ska inte få fler chanser! desutom tycker ja att man får för mycke extra chanser nu..man skulle bara kunna få 2-3 varningar sen blir man bannad...

EDIT:stavfel...

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

men om du vill göra omröstningar,skaffa fuska vip och stöd fuska.se på samma gång...och man borde inte kunna köpa "ta bort varningar" men ska inte få fler chanser! desutom tycker ja att man får för mycke extra chanser nu..man skulle bara kunna få 2-3 varningar sen blir man bannad...

EDIT:stavfel...

Men varför kan vi inte ha som på .nu inga varning men om man missköter sig mycket blir man avstängd ... Håller med Forte (reaper) Lite mer färg på sidan och vad spelar det för roll med lite färg på namnet eller inte?

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

anledningen till att vi har ett varningssystem på denna sida är främst att man inte ska bryta mot reglerna. på .nu kan du bryta hur mycket som helst, tills du bryter reglerna så otroligt mycket att du blir avstängd. med varningar kan man ändå bestraffa folk fast de inte gör så stora saker. även om 5 chanser känns hyfsat mycket...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men varför kan vi inte ha som på .nu inga varning men om man missköter sig mycket blir man avstängd ... Håller med Forte (reaper) Lite mer färg på sidan och vad spelar det för roll med lite färg på namnet eller inte?

Vill du ha det som .nu för att du har 4 varningar, eller?
Reaper det är extremt onödigt att slösa 20 kr för en ynka omröstning.
Nivå 6 · Fuskare

man har fuska vip ganska länge så man kan göra rätt så många omröstningar........

Nivå 6 · Fuskare Bajare

jag har varit fuska vip en gång jag tyckte inte att det var så mycket slöseri + att man samtidigt stöder fuska.se kan göra sidan bättre :D

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #120

Vill du ha det som .nu för att du har 4 varningar, eller?

Reaper det är extremt onödigt att slösa 20 kr för en ynka omröstning.

Är det bättre med priset i affären? FuskaMynten borde tas bort. De förstör en hel del.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.