↗ till inläggetSamma härEnligt mig så e den ascool! :D
Handkontrollen Till Nintendo Revolution.
De är grymma, men fula...
Err, grymma, men fula?
Handkontrollen är snygg, det är bara det att alla tror att handkontroller måste se ut som de gör idag..
Synd att det bara är Nintendo som vågar testa/göra något nytt, tyvärr så tänker Sony och Microsoft bara på att tjäna pengar och vågar inte skilja sig från mängden..
Nintendo har fått en poäng. Att vänta tills Microsoft och Sony skapat sin dosa, Och får en massa ideer och gör den bättre.
asså igentligen hur kul är det att spela med en fjärrkontoll.. asså kontrolen verkar helt kass,,
seriöst hur kul är det att köra bilspel med den där kontrollen
Mjö mjö, att simulera en ratt med den gyrotekniken kan nog inte vara så attans svårt.
det är ju kul att nintendo kommer med nåt nytt än en vanlig hankontroll.. men jag är 100% säker att nintendo revulotion kommer gå i konkurs
Den kommer inte gå i konkurs.
Omg va Fulla!! Hoppas dom e skönna iallafal
↗ till inläggetSen när började handkontroller att dricka?Omg va Fulla!! Hoppas dom e skönna iallafal
men han mennar ju fula såklart
↗ till inläggetTror du inte att jag fattar det?men han mennar ju fula såklart
nej!
Kort sgat är NR kontrollerna rent idiotiska, innovativa, men de betyder inte alltid nåt bra. Jag vill inte sitta o få träningsvärk i armen av svärdspel. O ja vill inte sitta me en fjärrkontroll i ena handen sen nån mini-fjärrkontroll me bara spak i andra handen.. Rent idiotiskt.
Helt klart min nya favorit.
Suck, bara för att Nintendos handkontroll skiljer sig från mängden betyder det inte att den är dålig, det är bara ni som är för fega för att testa något nytt.
Jag tror inte att Nintendo skulle använda den där hk om den var obekväm.
Du tog orden ur min mun
Jag tror att den kommer att vara asbra. Jag menar kommer det igentligen vara nån STOR skillnad på PS3 eller Xbox 360?
Nej. Nintendo har utveklat saker som bara spel måste ha, jag menar skakfunktion är ju en super viktig sak för mig iaf! Nu tror jag ju inte direkt att deta kommer slå sig in i historie böckernas framsidor men ändå så tror jag att Nintendo än en gång kommer vinna, kanske inte mest pengar men säkerligen mest glädje!
Men är det särskilt kul att sitta ner och klicka på knappar?Nej.Det är mycket roligare att göra det själv.Kontrollen får mig att känna "Åh,äntligen något nytt och inte en j*vla vanlig handkontroll!Bluuuuuee....Velvet....".Hehe,jag brukar alltid tänka på sånger om jag inte tänker på någonting.
↗ till inläggetMen är det särskilt kul att sitta ner och klicka på knappar?Nej.Det är mycket roligare att göra det själv.Kontrollen får mig att känna "Åh,äntligen något nytt och inte en j*vla vanlig handkontroll!Bluuuuuee....Velvet....".Hehe,jag brukar alltid tänka på sånger om jag inte tänker på någonting.
Precis vad jag tycker.... Fast kannapar kan vara bra ibland :P