💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se I Underläge

233 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Själv besöker jag bara forumet nu förtiden. Men varken forumet eller huvudsidan har tillräckligt hög kvalitet enligt mig. Det skulle behöva fixas lite. Eller snarare ganska mycket.

Ah, lol...

Det är lika många användare som är online, då som nu.

Bara det att siffrorna stiger på antal medlemmar.

Gamla medlemmar blir inaktiva, nya medlemmar blir aktiva etc~~

Ett nartuligt omlopp.

Så diagrammet visar att:

(Medlemmar)

|

|

|

|Ni ser att den ligger konstant här.

|¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

|

|

|_________________ (Tid)

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag tror nog det har gått ner en aning, men framför allt är det tråkigt att inte de gamla stannar, mycket eftersom att många nya är oseriösare än vad de gamla var/är.

Nivå 5 · Fuskare

blir det då bättre av att alla hoppar av för att de får varningar?

Varför skulle folk hoppa av för att de får varningar och hybernattningar?

Det är bara omogna barn som gör så. Men det finns det ju gott om här. ^_^

Nivå 0 · Nykomling

admin kom hit och svara till ossom vi kan få en ny server

kan du svara om det

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

admin kom hit och svara till ossom vi kan få en ny server

kan du svara om det

Detta kommer inte att ske eftersom det är för dyrt.

Och att Micke har typ inte tid,han har redan fullt upp,så man kan glömma detta.

Nivå 8 · Veteranfuskare

En server som håller Mikes krav kostar 30k, hur f*n ska en fattig student i Fiskarstan ha råd med det?

Kan någon förklara det för mig?

(Jo, genom att spela på oddset, men det vågar han inte.)

Nivå 9 · Veteranfuskare

ok, visst genererar annonser lite men det tar en bra stund att få ihop till 20-30k som de flesta seriösa servrar går på.

undrar bara om det finns något sparkapital för just fuska, har han sparat sedan fuskarna.nu's tid kanske det är en bit påväg iaf...

edit; man får tydligen inte skämta på detta forum... får väl bikta mig hos admin och läsa på reglerna...

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Sidan får inte stängas ner, den är bäst! kan ingen sälja en billig server på marknaden eller råna :evil: en oljemiljonär?

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

En server som håller Mikes krav kostar 30k, hur f*n ska en fattig student i Fiskarstan ha råd med det?

Kan någon förklara det för mig?

(Jo, genom att spela på oddset, men det vågar han inte.)

Tack. Det där behövdes

Kul att du skämtar bort det nico, fixa fram 30k själv om du tror att det är så enkelt.

Would you like some cheese to that whine ?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #170

Jag vet inte med er, men det har enligt mig aldrig varit så här dött. Funderar också på att lämna denna sida, sorgligt men sant.

Det känns som om den är påväg mot undergång. Gör nåt nu, eller ångra er för alltid!

13 Dec 2005
Nivå 9 · Veteranfuskare

förlåt då, jag bara undrade om det redan finns några pengar. kanske har sms och reklamavgifter genererat några k iaf. jag har iaf aldrig sagt att 30k är enkelt att skaffa fram. när sa jag det egentligen? jag skrev tillochmed att det tar en bra stund = låång tid att skaffa fram de pengarna.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

jag fick en eller 2 varningar när jag tog upp en gammal tråd,

Nivå 4 · Lärling

han får väl sälja sin skapelse till någon som har råd, men då lär det ändå gå åt h*lvete för då kommer det säkert kosta massa pengar för inget

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag fick en eller 2 varningar när jag tog upp en gammal tråd,

Nu frågar jag dig,av vilken moderator fick du varning av bara för att du tog upp ett gammalt tråd?

Ifall detta är sant,då är det ju emot reglerna,eller?

↗ till inlägget

förlåt då, jag bara undrade om det redan finns några pengar. kanske har sms och reklamavgifter genererat några k iaf. jag har iaf aldrig sagt att 30k är enkelt att skaffa fram. när sa jag det egentligen? jag skrev tillochmed att det tar en bra stund = låång tid att skaffa fram de pengarna.

Du får det bara att låta enkelt, det är ditt skrivsätt.

Jag har ingen aning om vad det kostar att hålla den här servern uppe, men jag tror inte direkt han får inte allt från sms och annonser. Det kan du hoppa upp och sätta dig på lillen.

Nivå 6 · Fuskare Bajare

30k=30.000 har jag fattat rätt i så fall! HOLY JESUS!

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #177

Alltså så mycket värde har inte ens fuska.se. Det är alldeles för oaktivt. Något måste ju göras.

↗ till inlägget

Alltså så mycket värde har inte ens fuska.se. Det är alldeles för oaktivt. Något måste ju göras.

Jo vi vet, du har sagt det. Några idéer?

UB 40 - Red Red Whine

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

tusen tack för ekonomilektionen NesseN! då vet jag.

jag tycker fortfarande vi behöver rensa bort inaktiva medlemmar. kanske inget som räddar sidan men färre poster i databasen iaf och kanske en något mindre slö sida.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #180

NesseN: Läs mitt första inlägg så kan du se förslag.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.