↗ till inläggetbara ett problem - det är inte om man inte postar man tas bort utan om man inte klickar på aktiveringslänken i mailet...Vad menar du? När man reggar sig har man 30 dagar på sig, om jag inte minns fel, att skriva ett inlägg. Annars tars man bort.
Du vet väl att reggad betyder registrerat, något som alla fuska.se medlemmar har gjort, och vad jag vet så är man registrerad tills man blir avstängd.
visst kommer det in en del nya fusk etc. problemet är att en hel del fusk är så dåliga att de inte kan tas in och nästan alla recensioner och en del nyheter är så dåliga att de absolut inte kan tas in. ett exempel på en recension som inte är helt ovanlig:
i dehär spelet ska du vara kanin och hopa ommkring det var jäte kul och grafiken var jäte bra fast det var svårt men det var kul endå med vänlig hällsning blablabla. skicka pm om du vill ha hjälp med spelet jag är jäte bra på de.
nu är detta inget som kommit in utan något jag skrev ihop just nu, men jag har sett en hel del recensioner som håller ungefär denna standard. och det är faktiskt bättre att ha 5 bra rec istället för 10 urkassa.