↗ till inläggete chaten bra?
lagar de?
jag brukar få vänta i 2 timmar innan någon svarar, då är det oftast OOIE som klämmer ur sig något skumt om tibia.... fast det är ju iofs mitt i natten.
↗ till inläggete chaten bra?
lagar de?
jag brukar få vänta i 2 timmar innan någon svarar, då är det oftast OOIE som klämmer ur sig något skumt om tibia.... fast det är ju iofs mitt i natten.
Får ej igång chatten det är bara ett Kryss i rutan :/ och grå bakrund :/
↗ till inläggetLadda ner Java...Får ej igång chatten det är bara ett Kryss i rutan :/ och grå bakrund :/
Det finns i en länk på www.fuska.se/chatt
↗ till inläggetFår ej igång chatten det är bara ett Kryss i rutan :/ och grå bakrund :/
gjort det 2 ggr funkar fortfarande inte!
bah ! bara nessen och boffaroffe som sitter i chatten 24/7.....
kommer ni inte in i chatten via www.fuska.se så kan nu ju skafaf mIRC. Btw, är det många som skriver där nu?
↗ till inläggetWelcome to the 'real' world =Pbah ! bara nessen och boffaroffe som sitter i chatten 24/7.....
Spirit: Om NesseN`bnc heter NesseN och Slasktratt (MeM) är inne så kan jag garantera att det skrivs minst 15 rader var 20:e sekund :)
15 per sekund om jag spammar. :)
↗ till inläggetkommer ni inte in i chatten via www.fuska.se så kan nu ju skafaf mIRC. Btw, är det många som skriver där nu?
vars kan jag ladda hem de då?
↗ till inläggetwww.mirc.com ? :)kommer ni inte in i chatten via www.fuska.se så kan nu ju skafaf mIRC. Btw, är det många som skriver där nu?
Passa er för en viss typ vid namn Bananlik.. Han kan vara lite elak ibland.
:o
↗ till inläggetDu blir kickad efter 8 rader. :)15 per sekund om jag spammar. :)
Kom på det förut också. Skåningen = Bananlik.
ni ska inte ha den java chatten som är java utan skaffa isåfall skaffar ni mIRC och det är ganska komplicerat. men det är mycke roligare och coolare.
Äähh... Chatten här på Fuska.se har jag varit inne på två gånger. Varje gång var jag inne i ungefär 5 minuter.
Hellre intresserad av att skriva i forumet och skriva väldigt långa meningar. ^^ My purpose of life!
↗ till inläggetÄähh... Chatten här på Fuska.se har jag varit inne på två gånger. Varje gång var jag inne i ungefär 5 minuter.
Hellre intresserad av att skriva i forumet och skriva väldigt långa meningar. ^^ My purpose of life!
plz Rowyn kan du snälla gå in!!! Om du är inne på java chatten förstår jag att du är inne 5 min men ladda ner ett program iställe!!!! Rowyn alla spela Quake och CS bara!!!!!
jag saknar den gamla goda tiden.... Var är Apoca ?
Blev bannad bara för att jag sa FUSKA. NU !
Dålig chatt :D
jadu, det att lura irriterande personer att säga reklam är ett klassikst knep *får nostalgi tripp tillbaks till wish_makers tid*
Har börjat hoppa in där för att PontarN är där mycket =)
Då kan man ju dra igång ett CS-parti! =)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in