Vizzkazz skapade en tråd om vad man skulle göra om man hade 24 h kvar att leva.
Jag tänkte skapa en motsatts-tråd.
Vad skulle du göra om du var odödlig i 24 h.
Vizzkazz skapade en tråd om vad man skulle göra om man hade 24 h kvar att leva.
Jag tänkte skapa en motsatts-tråd.
Vad skulle du göra om du var odödlig i 24 h.
Vet inte riktigt, det är väl inte direkt någon fråga man har tänkt på tidigare men jag skulle nog slå vad med människor med att säga:
- Jag slår vad om tusen spänn att jag kan hoppa från den där skyskrapan utan att dö.
Eftersom att det finns folk som gärna sätter emot så tjänar jag på så sett stålars samtidigt som jag får mej en räjäl kick av färden.
Eller varför inte skjuta sig i huvudet ? :)
Viktig fråga!
Odödlig eller osårbar?
samma sak som om jag hade 24 timmar kvar att leva... sno massa saker, slå sönder de jag ogillar och så
Försökt döda mig själv på de mest underliga sätt. Slå världsrekord i att vara längst under vatten osv... ~
jo kanske, det låter rätt kul... kanske dyka från en skyskrapa eller nåt
Försökt döda mig =/
Slåss lite förmodligen.
Jag skulle göra mkt omogna saker ;)
Skulle gå & vara uppkäftig mot folk! Supa skallen av mig! gå & hoppa från ber!
Jag skulle käna pengar på att blåsa folk som tex: att slå vad om 1000:- att jag vågar hoppa ner från en håg gran eller skjuta mig sj i skallen!!
↗ till inläggetBåde ochViktig fråga!
Odödlig eller osårbar?
Slåvad att jag kunde hoppa från världens högsta byggnad och överlva.
↗ till inläggetJoråsatt livets lärdoms-källajag skulle nog slå vad med människor med att säga:
- Jag slår vad om tusen spänn att jag kan hoppa från den där skyskrapan utan att dö.
Eller varför inte skjuta sig i huvudet ? :)
Jag tycker man ska passa pâ att göra lite rekord. Kanske hoppa frân CN Tower i Toronto.
Jag tycker det vore klokt att inte satsa om pengar.
Om du satsar för mycket kommer nog folk att bli fattiga av allt satsande,detta gör att det blir en avundsjuk stämning och nâgon kommer nog nân döda dig efter dom 24 timmarna.
Man kan ju slå vad litegrann iaf. Men ärligt nu, tror ni verkligen att nån skulle vara villig att slå vad med en om att man kan överleva ett hopp från en skyskrapa? Om man föreslog det som ett vad så skulle man bli kallad in till ett dårhus eller nåt liknande. Och förresten, när man nu är odödlig i 24 h, kan man ändå känna smärta? Om det är fallet så skulle jag inte göra några våghalsiga saker.
Jag vet inte vad jag skulle göra.
↗ till inläggetNej, det kan man inte, man blir med ett annat ord, osårbarMan kan ju slå vad litegrann iaf. Men ärligt nu, tror ni verkligen att nån skulle vara villig att slå vad med en om att man kan överleva ett hopp från en skyskrapa? Om man föreslog det som ett vad så skulle man bli kallad in till ett dårhus eller nåt liknande. Och förresten, när man nu är odödlig i 24 h, kan man ändå känna smärta? Om det är fallet så skulle jag inte göra några våghalsiga saker.
Hehehe...då var det ju en helt annan femma. Skulle börja mucka med några poliser och kanske starta några street fights. Och kanske utföra en obduktion på mig själv. Eller vänta nu, det kanske skulle vara lite för vidrigt.
Egentligen, denna tråd är helt onödig, man kan aldrig bli odödlig. Den andra tråden har lite mer mening... rent spam
Om jag skulle bli odödlig i 24 timmar skulle jag nog prova att skjuta mig i skallen en gång bara för att se hur det ser ut. Kanske stympa mig? Men annars skulle jag nog inte göra något revolutionerade i sitt verk på jorden.
Kanske slappa bara.
döda två killar som våldtog min flickvän på riktigt ohyggliga sätt. sen tjäna penger
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in