💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se

29 svar · startad

Trådstartare #1

Ja vad är det som är så bra med fuska.se ? varför sitter ni dagligen och kollar i sidan och kollar om nått nytt har hänt ?

Skulle någonting kunna förbättras ?

Kom med egna förslag om vad ni skulle vilja förbättra med forumet eller bara berätta vad ni tycker om sidan i största allmänhet.

En bra sida där man kan disskutera om ditt och datt. Alltid ett svar då man ställer en fråga. Och människor här på sidan man verkligen uppskattar att tala med.

Det är väl ingen hemlig organisation men Admin har utnämnt vissa att vara med i ett Gruppforum där de just disskuterar om hur man ska förbättra sidan. Om Admin anser att jag inte skulle ha gett ut denna information så får han så gärna så ändra mitt inlägg. ^^

Karamellkungen

Jag tycker sidan är jättebra, många bra onlinespel och trevliga personer. Sidan är bra uppbyggt, bra planerat med ranker och fuska mynt. Fuska.se är min favoritsida.

Jag tycker att Fuska.se är en väldigt rolig sida med många schyssta personer som man kan prata med. En annan rolig sak som jag tycker om är ju onlinespelen och affären. Det har ju precis kommit en massa förbättringar i presentationen så det är inget för tillfället som jag tycker kan förbättras.

27 Feb 2006

Bra sida där man kan diskutera om allt möjligt. Och om man undrar om ngt så kan man bara fråga o få mer eller mindre bra svar.

Fuska.se är en bra sida med många funktioner. Affären är rolig!

Nästan alla är schyssta & man får svar på sina frågor väldigt snabbt.

Skulle aldrig vilja sticka från fuska.se. :(

Men för eller senare kommer jag bli bannad.Det vet jag. :(

Favorit sidan på internet. ^^

man behöver inte bli bannad om man tar det lite lugnt :P

Senast ändrad:

Jag är glad att denna sida finns, att alla dessa härliga personer finns. En riktigt bra spelsida med onlinespel. Klart min favoritsida. :)

fuska.se är min

favorit sida :D

Jag har blivit medlem på många spelforum men det här är nog det jag trivs bäst på.

Fuska.se är ett mycket bra spelforum som jag hoppas kan bli Sveriges största.

Senast ändrad:

28 Feb 2006

Den är sådär tycker jag, gillar inte dom nya uppdaterinigarna, tyckte

det var bra som det va.

Fuska.se är inte Sveriges bästa spelforum utan världens!

Det är dessutom bästa hemsida jag har varit inne och medlem på :kung:

↗ till inlägget

Jag tycker sidan är jättebra, många bra onlinespel och trevliga personer. Sidan är bra uppbyggt, bra planerat med ranker och fuska mynt. Fuska.se är min favoritsida.

Är inte reklam.se det?

Senast ändrad:

Karamellkungen
↗ till inlägget

Nej det är det faktiskt inte. Forumet håller mycket högre klass här tillexempel. =)

Senast ändrad:

Jag kan inte säga att jag är så förtjust i fuska.se, men det är en bra tidsfördriv ibland och det finns bra personer att prata med. Men det händer inte så mycket i forumet, jag var borta från fuska ungefär ett år och det är fortfarande samma forum inlägg som då, den enda stora skillnaden är att en hel del av de som jag pratade med då är borta från sidan. Jag stör mig på att moderatorerna kan ändra inlägg m.m eftersom dom borde berätta vad som är fel i stället för att ändra inlägget. och jag stör mig även på att det vid en del fall verkar som moderatorerna bedömer vissa saker ur sin egen synvinkel, tycker dom inte om en sak ändrar dom den eller ger en varning.

Men till dom possetiva sakerna så, är forumet lätt, man behöver inte leta runt så mycket som på vissa andra, och det finns en hel del man kan prata med här.

Lätt det bästa forumet jag är medlem på :)

buä

1 Mar 2006

Egentligen tycker jag inte sidan är så himla bra. Men eftersom jag varit här ett långt tag har det blivit en vana att surfa in och kolla lite... Sen efter att jag hade för mkt fritid och blev aktiv ledde till att jag blev moderator. Och nu har förstås intresset höjjts ett steg, till.

Sidan kan bli mkt roligare om ni sprider den.

sprid den till rätt personer bara....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in