💬
Logga in
Fuska.se

Namneffekter Skrotas

92 svar · startad

Appropå stödet i IE 7.0: http://img380.imageshack.us/img380/41/effekterie700oz.png

Så ser det ut i IE 7.0 Beta, så stöd verkar det bli, men ändrar de inget så blir det fruktansvärt fult.

Till er som jag tog namnen på: Ursäkta, men ni hade de olika effekterna. Vill ni att jag ska ta bort erat namn är det bara att Pm:a.

Nivå 7 · Fuskare

nämen, där e ju jag :D

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det var inte så snyggt direkt

Nej, och gör de inget åt deras gamla "effekter" är det nog lika bra att de avskaffas här på forumet.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Jag har inte fått svar på mitt mail än.

Jag skickade igår.

Om jag skickade igår och kanske får svar imorgon kan jag fortfarande få Fuska V.I.P om Admin svarar imorgon..???

Ja, antagligen. Du får tänka på att admin kanske inte har tid att sitta vid datorn 24/7 och fixa vip/fm till alla som skickar mail.

[EDIT] Nu fixade det sig.

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare

jag kommer inte ihåg när jag köpte min namneffekt men jag vill gärna byta ut den mot 3000fm

↗ till inlägget

jag kommer inte ihåg när jag köpte min namneffekt men jag vill gärna byta ut den mot 3000fm

Tyvärr, den kommer att skrotas nu. För sent, sista datumet var igår :(

Du kan ju ändå fråga admin ;) Kanske går...

Senast ändrad:

17 May 2006
Nivå 7 · Fuskare

vafaan admin lr micke lr vem de nu e!

mejlet jag fick tillbaka:

Hej!

Det finns ingen användare med e-post adressen [email protected]

Mvh

Micke

DET E JU JAG!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Kan det vara för att detta inte gäller längre?

Nivå 7 · Fuskare

jag skickade in det dagen före den sista

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det tar några dagar innan Admin har byttit den, så det kan vara för att du skickade in det för sent..?

22 May 2006
Nivå 7 · Fuskare

alltså har jag kursiv lr?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

alltså har jag kursiv lr?

Du har inte kursiv nu om du menar det.

23 May 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

För inbyte maila [email protected]. De som kan ange exakt datum när de köpte namneffekten senaste 3 månaderna kan få tillbaka FuskaMynt.

Ja du Ragnarök, du har allt stora bekymmer ;)

admin, kan jag få FM istället? Jag vet inte när jag köpte men jag vill inte ha VIP.

Nivå 6 · Fuskare
Oj , Oj jag som tänkte köpa Namneffekt men hepp . Jag som tyckte det va Coolt med Namneffekter . Men det är bara att gå vidare =)

Men är det inte onödigt att skrota namneffekterna?

Ni tjänade väl stora pengar när folk använde SMS tjänsterna för att skaffa effekterna.

24 May 2006
Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker man borde få tillbaka sina fm. Om man köper VIP så kostar det 30 kr? Men ska man köpa glimmande namn som kostar 3000 fm så måste man betala 90 kr från mobilen.

Nivå 6 · Fuskare

NEEEEJ!!!!! *******

jag som precis köpt en ju :( och fuskavip har jag ju redan!)

kan man inte få sina fm tillbaka!?

som orzons förslag

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag tycker man borde få tillbaka sina fm. Om man köper VIP så kostar det 30 kr? Men ska man köpa glimmande namn som kostar 3000 fm så måste man betala 90 kr från mobilen.

Hur menar du?

Man får VIP gratis...

Fast nu är det försent =\

26 May 2006
Nivå 6 · Fuskare

Men WTF. Endel har ju kvar sin namneffekt. Till exempel Xade, Mr Cool & Trollungen! Men min namneffekt är inte kvar!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in