↗ till inläggetPå grund av att dom har åsikter som jag tror skulle fungera bra för Sverige.Tillåt mig att påpeka: Endast åsikter med grund. Varför vill ni att de ska vinna?
Riksdagsval 2006.
De stora pensionsavgångarna kommer att rasera Sveriges ekonomi, om vi inte får arbetskraft utifrån. Sverigedemokraternas politik är bara en missnöjespolitik som man inte kan leda ett rike med. Vad för nytta har svenskarna av sverigedemokraterna? Vi skulle internationellt bara framställas i dåligt ljus och möjligtvis drabbas av bojkotter och sanktioner.
Jag röstade på Miljöpartiet för att jag tror att om de vinner så kommer miljön och naturen se bättre ut i Sverige, och jag hoppas att det blir mindre nedskräpning!
↗ till inläggetVisst beter du dig omoget.SVERIGEDEMOKRATERNA FÖRIHELVETTI! visst jag betedde mig omoget där men tycker dom skulle vinna
Motivation tack! Ge exempel på något bra i deras politik!
↗ till inläggetJag röstade på Miljöpartiet för att jag tror att om de vinner så kommer miljön och naturen se bättre ut i Sverige, och jag hoppas att det blir mindre nedskräpning!
jäkla kappvändare är vad dom är !
↗ till inläggetlol... Om vi skulle lyda deras exempel med BSS (Sry om man inte får skriva det här men...) Då skulle genast vi få mer ekonomi om det bara var Svenskar i Sverige eller? Och om alla Svenskar börjar jobba istället för att ligga i soffan och slöa så kan vi få ett riktigt fint Sverige tror jag.De stora pensionsavgångarna kommer att rasera Sveriges ekonomi, om vi inte får arbetskraft utifrån. Sverigedemokraternas politik är bara en missnöjespolitik som man inte kan leda ett rike med. Vad för nytta har svenskarna av sverigedemokraterna? Vi skulle internationellt bara framställas i dåligt ljus och möjligtvis drabbas av bojkotter och sanktioner.
jag hoppas på att piratpartiet vinner för att anti måste läggas ner
men de gör de inte
↗ till inläggetjag hoppas på att piratpartiet vinner för att anti måste läggas ner
Det är en dröm som aldrig kommer bli sann, tyvärr :(
Moderaterna tror jag allvarligt vinner valet, de är som populärast nu.
Moderaterna är populärast bland ungdomar.
↗ till inläggetNej! För dåliga sajten lunarstor hadde gjort en sån röstning och det visade sig att dom flesta mellan 12-20 tyckte att Sverigedemokraterna skulle vinna.Moderaterna är populärast bland ungdomar.
dom flesta mellan 12-20 som är medlemar på lunarstorm ja
↗ till inläggetOch vad jag vet så fins det ganska mycket folk där :rolleyes:dom flesta mellan 12-20 som är medlemar på lunarstorm ja
fler som inte är medlem
Piratpartiet står för en sak, men har inga andra politiska åsikter.
Tycker att Socialdemokraterna har skött deras jobb väldigt bra då de haft "makten", men det stora frågan är om något annat parti skulle kunna göra bättre ifrån sig i alla punkter.
Piratpartiet tycker jag skall vinna.
Vill gärna ladda ner saker gratis & lagligt!
Annars kanske Folkpartiet skall vinna, har visat sig vara roliga med Lars på HeyBaberiba. (Oseriöst)
↗ till inläggetFinns många mera ungdomssajter som t.ex.dom flesta mellan 12-20 som är medlemar på lunarstorm ja
Playahead, snuttis, hamsterpaj, och några mer.
↗ till inläggetJa men den mest poppulära är väl lunar? PS. Lunar suger ^_^dom flesta mellan 12-20 som är medlemar på lunarstorm ja
Ne, lunar var populärast innan 2003. Nu så är Playahead populärast.