Hur många Bells har ni på Animal Crossing.
Själv har jag ca 60.000.
Hur många Bells har ni på Animal Crossing.
Själv har jag ca 60.000.
jag har 700k, sparar tills det kommer nått bra i affären
↗ till inläggetOj, då måste du ha spelat det länge, elr?jag har 700k, sparar tills det kommer nått bra i affären
Själv har jag bara haft det i ungefär 13 dagar elr nåt...
Vann det i kalle anka 17 2006.
70.000 bells utte, 99.999 bells på banken.
Heh, jag köper typ allting så jag har aldrig kommit upp i 30 000 :P
Jag har 10 000 på banken. (Tror jag)
↗ till inläggetHehe, högsta jag kommit upp i är något mellan 100.000 - 150.000Heh, jag köper typ allting så jag har aldrig kommit upp i 30 000 :P
Jag har 10 000 på banken. (Tror jag)
Jag spelade just och märkte att jag hade 10 000 på banken och 3 000 i fickan.
Iallafall med 1 av mina 3 figurer. (Jag har 1 tjej som ska föreställa mig även om hon inte liknar mig och 2 killar).
2 mil.
↗ till inläggetVaaaaaaaaaaaaaaa, skojjar du, hur kan man få så mycket???2 mil.
Haru fuskat?
*trumvirvel*
13 856 988 Bells
Sug på den ni! :kung:
Meh, lever på de tusen jag vann i en tävling :P.
hur sjutton har du fått så mycket? action replay eller?
10000 löst, noll på banken, just nu!
↗ till inläggetdu vinner ju allt i kalle anka, ett tips för att få pengar är att plantera många träd & sälja frukter (inte äpplen)jag har 700k, sparar tills det kommer nått bra i affären
jag köpte animal crossing då det kom ut i sverige & har slösat alla min bells på mitt hus men nu sparar jag till 1mil
Varför inte äpplen? :S
Jag har iförsig inte äpplen bara apelsiner.
äpplen = 100 bells
andra frukter = 500 bells
därför är det orka att sälja äpplen
Man får 100 för apelsiner också...
Det beror ju på vilka frkter som växer från början. jag hade till exempel bara apelsiner från början som då kostade 100 bells men min syrra har körsbär från början som är också värda 100 bells men vi har bytt frukter så alla körsbär är värda 500 bells i min stad och apelsiner är värda 500 bells i hennes stad. Så är det bara :) Äpplen är värda 100 bells om man hade dom från början men 500 bells i en stad som inte har dom. Ganska säker på att det är så ;D
6mil
↗ till inläggetDet beror ju på vilka frkter som växer från början. jag hade till exempel bara apelsiner från början som då kostade 100 bells men min syrra har körsbär från början som är också värda 100 bells men vi har bytt frukter så alla körsbär är värda 500 bells i min stad och apelsiner är värda 500 bells i hennes stad. Så är det bara :) Äpplen är värda 100 bells om man hade dom från början men 500 bells i en stad som inte har dom. Ganska säker på att det är så ;D
Jag tror också att det är så nu. För jag fick körsbär av min figurs mamma och det växer apelsiner och körsbär i min stad nu och jag får 500 för körsbär.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in