💬
Logga in
Fuska.se

Fobier

41 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 6 · Fuskare

Har inte en enda fobi. När jag var liten hade jag, men jag gav mig f*n på o övervinna dom o här står man idag fobifri. Jävligt skönt o kunna bibehålla lugnet i alla situationer osv.

Mehn för er som har fobier.. Försök göra allt ni kan för o övervinna dom. Det funkade för mig, borde väl göra det för er med?

jag har tuggummifobi

Nivå 8 · Veteranfuskare

Räknas fjortisfobi? :/

Nivå 10 · Veteranfuskare

När jag var liten var jag rädd för att få vatten i ögonen så jag hade keps när jag duschade(var 3-4 år då) :unsure:

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Räknas fjortisfobi? :/

Det hoppas jag, isåfall tror jag att jag har den. Gillar inte fjortisar. :unsure:

18 Aug 2006
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag kan erkänna att jag är helt fobifri.

Samma här, iaf. så vitt jag vet, kanske har jag någon fobi som inte upptäckts :P

19 Aug 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag har Entomofobi

hag har väl litte Akrofobi presis somm alla andra som har det här så kan jag mycket väll flyga eller sånt men ej stå på höga saker sen e jag väll lite räd för hissar jag såg på ett program när jag var litten där en hiss ramlade ner då blev jag jätte räd det är jag i nu faktist :cry: "skäms litte"

Nivå 11 · Veteranfuskare

Tjejbaciller.

Nivå 3 · Lärling

Spindelfobi

Nivå 9 · Veteranfuskare

Cellskräck.

Inte typ baraa en liten bastu eller så, utan när det är så tajt att du knappt kan röra dig.

Kan ha liiiite höjdskräck också.

Nivå 5 · Fuskare

Har flygande insekter fobi ;) fy för getingar.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag ær rædd att bli øverfallen på en skit mørk gata i storstæder. T.ex Køpenhamn.

Och lite Autofobi och Akrofobi.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag har en annan fobi, men jag vet inte om man kan kalla det fobi: Jag är rädd för jämna siffror.

Nivå 6 · Fuskare

Har ej fobier.

↗ till inlägget

hag har väl litte Akrofobi presis somm alla andra som har det här så kan jag mycket väll flyga eller sånt men ej stå på höga saker sen e jag väll lite räd för  hissar jag såg på ett program när jag var litten där en hiss ramlade ner då blev jag jätte räd det är jag i nu faktist  :cry: "skäms litte"

Så du åker alltså inte hiss? En positiv sak är väl att du använder mer trappor då? :)

20 Aug 2006
Nivå 5 · Fuskare

Jag kan stolt meddela att jag inte har en enda fobi - även om det antagligen finns en massa saker här i världen som skulle skrämma skiten ur mig. T.ex, jag går inte runt och är allmänt rädd för yxmördare, men om man skulle bli angripen med en stor vedyxa bakifrån så skulle nog vem som helst bli lite skraj.

Men ok, om jag skulle ha någon fobi, (vilket jag inte har) så skulle det nog vara Lyssofobi. Det kanske låter lite fånigt, men det skulle nog vara ganska skrämmande att tappa fattningen totalt och vara helt oförmögen att kontrollera sina handlingar, tankar och impulser. Hemska saker skulle kunna hända.

Senast ändrad:

21 Aug 2006
Nivå 0 · Nykomling

Entomofobi jag hatar getingar och myror och så är jag rädd för regn. Det var så här när jag var drygt tre år då var vi i typ ångermanland å då började det regna jättemycket typ på gränsen till översvämning PS:Vi var i en stugby Creppy :unsure:.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Emetofobi <_<

Nivå 10 · Veteranfuskare

Har också emetofobi ;)

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.