Halloj, Vet ni nån hemsida man kan beställa Action Replay eller Gameshark ? Jag skrev i Gamecube forumet eftersom jag för tillfället ehöver en Action Replkay eller Gameshark till det. Har en Action Replay men det är för repigt så det går inte att köra. Man får u inget fodral med när man köper <_<
Action Replay / Gameshark
finns på webbhallen.se/com
aja, tack =) Nån annan som kan fler? Det fanns inga till GC där =P men tack endå :)
För att det är kul och att man kan göra massa omöjliga saker med rätt koder.
Exakt, fler valmöjligheter :D
Fusk är bäst när man redan har klarat spelet, då har man nått jämnföra.
ja det är ju nästan inget kul om man inte redan klarat spelet
Men han får väl fuska om han vill, så ingen ide att tjata om det.
Men om du säger att man inte ska fuska, varför är du medlem på denna sida då? :S Kolla liksom vad den heter
Fuska har gått ifrån att vara totalt byggd av fusk till att vara ett ganska bra spelforum.
Jag är inte här för fusken.
du får gärna fuska för min del men det är roligare när man klarat spelet
↗ till inläggetmin skiva har sprickor i sig men den funkar fortfarande...Har en Action Replay men det är för repigt så det går inte att köra.
ett tips att att snurra igång skivan innan du stänger locket, funkar nästan alltid för mej då.
OT: jag köpte mitt på Toys (inte online)
ja =P Det klart man ska klara spelet först :)
↗ till inläggetSäg mig, vars det står att man inte får fuska i den här tråden?Men om du säger att man inte ska fuska, varför är du medlem på denna sida då? :S Kolla liksom vad den heter
Sant, men som sagt tycker inte jag det är riktigt att fuska...
Jag menar det är väll inte olagligt?
Nej det hoppas jag att det inte är =P haha! Annars är det kört
Jag kan också påpeka att Action Replay är Europas version av Gameshark (kan man nästan säga iallafall)
Jag har ett Gameshark men vart ska jag ha det i?
I mitt Playstation2 eller i min dator?