↗ till inläggetDu säger så bara. Men om det inträffar så känns det inte så.thOOrd, hade han dödat någon i din släkt så tvekar jag på att du inte skulle vilja att han slapp dödsstraff. Tycker du inte t.ex dem som planerade Kapningen mot World Trade Center borde få dödsstraff?
Saddam Hussein
↗ till inläggetthOOrd, hade han dödat någon i din släkt så tvekar jag på att du inte skulle vilja att han slapp dödsstraff. Tycker du inte t.ex dem som planerade Kapningen mot World Trade Center borde få dödsstraff?
Vad vet du om det. Du och jag ser det inte på samma sätt så hur kan du säga att jag bara "säger så"?
Därför det har inte inträffat. Hellre ge pengar till dem drabbade av Saddam Hussein än att ge han ett bra fängelse.
Saddam ska bara helt enkelt få dödsstraff han dör och man behöver inte grubbla på vad man ska göra med honom. Då kan man lägga ner tid på andra saker mer nödvändiga....
Saddam ska bara helt enkelt få dödsstraff han dör och man behöver inte grubbla på vad man ska göra med honom. Då kan man lägga ner tid på andra saker mer nödvändiga....
↗ till inläggetDärför det har inte inträffat. Hellre ge pengar till dem drabbade av Saddam Hussein än att ge han ett bra fängelse.
Vi tar o läser mitt inlägg igen. Vad vet du om det?
Jag har inte sagt att jag vet men jag tror att det är så. Jag tror också att det är jätte många här som tror det också. Hellre hålla på med cancerforskning och donera till cancerfonder än att lägga tid på mördare.
↗ till inläggetJag har inte sagt att jag vet men jag tror att det är så. Jag tror också att det är jätte många här som tror det också. Hellre hålla på med cancerforskning och donera till cancerfonder än att lägga tid på mördare.
Då kanske du ska ta o sluta anta saker om mig och hålla dig till saker som du vet.
Var det inte ni som sa. ''Yttranfrihet''
↗ till inläggetVar det inte ni som sa. ''Yttranfrihet''
Haha Niar du mig, trevligt. Men lilla gubben, ja visst yttrandefrihet gäller. Men om du ska ha några vettiga argument så kanske du ska ha lite på fötterna också istället för att säga saker som inte stämmer. Det är precis som om jag skulle säga att jag är säker på att du gillade Saddam och att du tycker det är synd att han har åkt fast nu. Förstår du, det är en sak som jag omöjligt kan ha en aning om och med tanke på dina inlägg så verkar det ju precis tvärtom. Så frågan är ju hur du kan ha fått den bilden av att jag stödjer dödsstraff om det är någon när o kär till mig som dör men annars inte?
Som sagt, håll dig till vettiga inlägg istället.
Så du säger att dem som publicera Muhammed karikatyrerna visste exakt vad propheten Muhammed ville göra?
↗ till inläggetSå du säger att dem som publicera Muhammed karikatyrerna visste exakt vad propheten Muhammed ville göra?
Va? Hur fick du ut det av mitt inlägg. Du kontrar alltid med något som inte har någonting att göra med det vi två pratar om, har du svårt att hålla dig innanför ramarna
Förövrigt: Vet någon det?
↗ till inläggetSå du säger att dem som publicera Muhammed karikatyrerna visste exakt vad propheten Muhammed ville göra?
oj, det höll ju länge.
↗ till inläggetDem tror ju så om Muhammed så jag har rätt och tro att du skulle tycka att den skulle dö om den döda dina föräldrar. Tycker du inte t.ex. Dem som planera kapningen mot World Trade Center borde dö?Så du säger att dem som publicera Muhammed karikatyrerna visste exakt vad propheten Muhammed ville göra?
Ja du har rätt att tro det. Och med en mening så är du överbevisad och kan då inte gå längre med ditt argumen. Så här lyder den meningen. "Nej det tycker jag inte"
Varför det? Dem förstörde över 3000människors drömmar. Tänk om dem på planet ville åka tillbaka till sin familj. Sen så är det några passa skerare *Stavning* som kapar planet mot 2byggnader.
↗ till inläggetVarför det? Dem förstörde över 3000människors drömmar. Tänk om dem på planet ville åka tillbaka till sin familj. Sen så är det några passa skerare *Stavning* som kapar planet mot 2byggnader.
det är jag helt övertygad om att alla på planet ville när det blev kapat.
thoord vill bara säga att du är överbevisad i alla debatter vi har snackat i så...
O han har rätt ibland skriver du om nåt helt annat
↗ till inläggetMm. Men sen finns det idioter som förstörde folks liv. Pajjade 2byggnader som var högst i världen. Där fanns det massor av folk också. Folk dog på gatorna.Varför det? Dem förstörde över 3000människors drömmar. Tänk om dem på planet ville åka tillbaka till sin familj. Sen så är det några passa skerare *Stavning* som kapar planet mot 2byggnader.
↗ till inläggetVarför det? Dem förstörde över 3000människors drömmar. Tänk om dem på planet ville åka tillbaka till sin familj. Sen så är det några passa skerare *Stavning* som kapar planet mot 2byggnader.
Japp, och vem bär ansvaret för det? Ärligt talat så vet jag inte riktigt vad som hände 9/11. Många konspirationsteorier men det förekommer ju alltid, men några är väldigt intressant och det är många frågor som inte är besvarade.
Jag sade det innan och jag säger det igen: Den som blir dömd till dödstraff dödar sig själv ingen annan har dödat honom, det var hans eget val.