Säg inte så. Jag har en kusin som bor där
Kriget Är Här!
Jag menar inte och skylla på dig. Dessutom så säger jag bara min åsikt.
↗ till inläggetHan menar nog George W. Bush, och alla soldater........!Säg inte så. Jag har en kusin som bor där
↗ till inläggetHar Irak ens ett försvar så att dem kan köpa vapen? Det är USA som styr Irak nu. Men svara på den här frågan. Har USA rätt till bättre vapen än Irak. Motivera varför.
Menar du att Hiroshima var fel?
USA skulle aldrig använda kärnvapen. USA skulle inte använda vapen som terrorister, döda bara oskyldiga. Visst, de har dödat oskydiga, men de ville inte döda oskyldiga, de "kom ivägen" när de letar efter terrorister.
Man måste ju visa hänsyn till civila!
Om jag betraktar ett land som ett terroristland och bombar deras högkvarter och oskyldiga dör, så kom dem bara i vägen, eller hur?
Jag fattar inte hur du resonerar!
Och ja, Hiroshima var självklart fel.
Alltid när det dör oskyldiga, så är det fel, men tyvärr så förstår inte terrorister och andra länder det.
↗ till inläggetLetar efter terrorister. Jag säger min åsikt nu. Alltså USA sammarbetar med Al-Qaida, det är därför terroristerna lyckas rymma från fängelsen alltid. Så länge det är terrordåd så suger USA upp all olja och skjuter en gammalkvinna för att några ska köra in med oljetank.Har Irak ens ett försvar så att dem kan köpa vapen? Det är USA som styr Irak nu. Men svara på den här frågan. Har USA rätt till bättre vapen än Irak. Motivera varför.
↗ till inläggetHar Irak ens ett försvar så att dem kan köpa vapen? Det är USA som styr Irak nu. Men svara på den här frågan. Har USA rätt till bättre vapen än Irak. Motivera varför.
Skulle USA samarbeta med en terrorister? De dödade flera tusen amerikaner år 2001.
Inte särskilt trovärdigt, det skulle aldrig USA göra. De sammarbetar inte, men de har terroristerna som en orsak att ta oljan. Jag tycker det är rätt på ett sätt, enligt mig förtjänar USA oljan bättre.
Varför förtjänar USA oljan bättre?
Vad har dem gjort för att göra det?
USA består egentligen bara av invandrare. De ända "riktiga" amerikankerna är urbefolkningen, indianerna.
↗ till inläggetOch som om Bush bryr sig. Han kommer hela tiden med sina lögner mot sitt folk. Minns ni orkanen katrina. Han sa att alla ska evakueras. Gissa vem han evakuerar endast... Bara vita. Dem mörkhyade ligger skadade, träd över dem, äldre kvinnor/män som inte kan röra sig.Har Irak ens ett försvar så att dem kan köpa vapen? Det är USA som styr Irak nu. Men svara på den här frågan. Har USA rätt till bättre vapen än Irak. Motivera varför.
Det låter som om du bara vill a någonting och klaga på för alla dåliga händelser, du utser George Bush till syndabock. Det är omöjligt att evakuera en stad, på en kort tidsperiod. Det bildas kaos och allt möjligt. George Bush han gjorde så gott han kunde, det var vita som dog också. Sluta kalla George Bush för en rasist, du har inga bevis för det.
När Sovjetunionen och Afganistan krigade så fick talibanerna i Afganistan hjälp av USA eftersom USA hatar kommunister. <_<
↗ till inläggetHan är ju det. Han evakuerade inte svarta bara vita. Jag står för min åsikt så som ni står för era åsikter om andra länder.Har Irak ens ett försvar så att dem kan köpa vapen? Det är USA som styr Irak nu. Men svara på den här frågan. Har USA rätt till bättre vapen än Irak. Motivera varför.
Tycker du det är rätt att ta civila till ett fängelse och piska dem nakna för att dem protestera?
↗ till inläggetEgentligen så är dom också utlänningar för dom är ett folk från norra Asien.USA består egentligen bara av invandrare. De ända "riktiga" amerikankerna är urbefolkningen, indianerna.
Bush's förfädrar är från Värmland så räknas han som en invandrare i USA?
Såklart så ska han räknas som en invandrare.
Han kanske är amerikansk, men ursprungligen är han från Värmland.
Mm själva roten till honom är från Värmland. Men Fusion, hur vet t.ex Ripto att hans ursprung är från Sverige? Alltså invandrarpolitiken tänker inte på ursprunget tror jag.
lol. Bush är inte invandrare. Invandrare är man om man har invandrat (dvs blivit född i ett annat land och sedan flyttat till USA) till landet. Att hans förfader kom dit från sverige för flera hundra år sedan spelar ingen roll. Isåfall skulle varenda amerikan vara Invandrare (ok, inte indianerna), eftersom deras förfäder kom dit från England. Dessutom kan inte invandrare bli president USA, man måste vara född där.
↗ till inläggetBush's förfädrar är från Värmland så räknas han som en invandrare i USA?
Var har du fått reda på att han härstammar från Värmland? :blink: