Mm, tar oljan och sen klagar USA på att utlänningar kommer in i deras land.
Kriget Är Här!
De föraktar många länder i världen. De tror att dom är mer värda än andra människor.
Dra inte alla över en kant...
↗ till inläggetJag menar Bush och dem som arbetar med honom och tänker likadant. Annars tycker jag att USA är ett bra land.Dra inte alla över en kant...
Ok, men det var splintercell jag syftade på
De har ritningar på hur man gör atombomber. Sådana ritningar är hemliga och varje land får själva komma på hur man ska bygga en. Undrar om dom kommer använda någon atombomb igen. Sverige lyckades nästan att göra en atombomb på 1950-talet men det blev inte färdigt. Allt var inte planerat ordentligt.
vad svammlar du om ?
↗ till inläggetvad svammlar du om ?
De kan använda atombomben igen. :o :o :o
vilka kan använda bomber igen?
sluta svamla och skriv så man förstår
↗ till inläggetSverige har kapaciteten att bygga kärnvapen, men vad är det du pratar om?De har ritningar på hur man gör atombomber. Sådana ritningar är hemliga och varje land får själva komma på hur man ska bygga en. Undrar om dom kommer använda någon atombomb igen. Sverige lyckades nästan att göra en atombomb på 1950-talet men det blev inte färdigt. Allt var inte planerat ordentligt.
↗ till inläggetDe har ritningar på hur man gör atombomber. Sådana ritningar är hemliga och varje land får själva komma på hur man ska bygga en. Undrar om dom kommer använda någon atombomb igen. Sverige lyckades nästan att göra en atombomb på 1950-talet men det blev inte färdigt. Allt var inte planerat ordentligt.
Men vad hjälper det om ritningarna är hemliga då? Då tjänar bara någon insider en stor summa pengar för att skicka vidare informationen. Det finns många länder som känner till hemligheten till att göra kärnvapen, så ja vapnet kommer att användas igen. Nordkorea skulle jag tippa kommer att använda den, antagligen mot Sydkorea tack vare deras konflikter igenom åren. Sedan så blandar sig USA in och några blir upprörda över det. Boom, kriget är här.
USA för sjutton! Det är bara USA som har användit en atombomb i krig.
Nej, USA har använt två. Men jag fattar fortfarande inte... menar du att USA skall använda atombomer igen ?
↗ till inläggetNej, USA har använt två. Men jag fattar fortfarande inte... menar du att USA skall använda atombomer igen ?
De lär tvingas göra det i framtiden, ja.
Ritningar, hemliga? Skojar ni eller. Ta och läs på till nästa gång.
de kan få behöva använda dem tidigare än väntat, nordkorea har seriösta problem med omvärlden just nu, men jag hade aldrig kunnat döda någon.
I ett krig skulle reptilhjärnan ta över och du skulle skjuta vartenda fiende du skulle se, rädsla.
tror inte jag, jag tror de flesta inte hade haft modet att skjuta.
Det tror jag. Dessutom har de flesta inte kunskapen att skjuta. Även om det är så i filmer så är det inte bara att trycka av ( det är klart att det kommer komma ut skott, men man kommer troligtvis inte träffa något.)