Jag är nog rätt så säker på att det fins "Alliens",men inte såna som på filmer utan bara små varelser eller bakterier.
Spöken finns säkert.
Jag är nog rätt så säker på att det fins "Alliens",men inte såna som på filmer utan bara små varelser eller bakterier.
Spöken finns säkert.
↗ till inläggetDet tror inte jag heller men det finns nog inga spöken men kanske andra slags varelser utanför vårt solsystemja tror inte att vi e ensamna i hela universum iallafall....
Jag fatta ingenting vad jag skrev :huh:
det finns flera miljader planeter i vintergatan som har samma struktur som jorden vad gäller atmosfär, och allt annat som behövs för att liv skall bildas.
Jaha, men jag tror ändå inte det finns annat liv. Gud skapade endast liv på våran planet.
Jaha, men jag tror ändå inte det finns annat liv. Gud skapade endast liv på våran planet.
Sry för dubbel... lagg dator.
hur vet du det ? (ett ordentligt svar tack ! )
Kanske finns det andra varelser som spöken, vättar, alver, orcs eller utomjordingar. Jag vet ju inte. Kanske finns liv på någon annan planet. Jag tror kanske på det.
Dags att bumpa denna tråd då jag läst igenom alla inlägg i den och finner den intressant.
Orcs och älver är fantasier, aliens ochså men utomjordingar skulle väl kunna finnas någonstanns, samtidigt vill jag säga att gud inte skapade hur många levande planeter som hellst.
Spöken finns, men inte sån del att de är vita lakan som synns och sprider skräck, men människor som dör men inte "hittat" ljuset till döden vad händer med dom?
Dom lever kvar i vår jord dom kan varken ses eller höras.
Det finns konstiga fenomen filmade på film utan effekter:
* 2 små fötter som går runt i en korridor i Southern ireland utan kropp (finns att se på programet must wanted)
* En nerstängd biopalats där en 1700 talets stor skådespelare dödades av sin bror rör sig bio stolarna upp och ner hela tiden.
* Orbs är en sak som ofta setts på film med amatör kameror det är som små ljusnande damm bollar som flyger runt i hus som folk påstått vara hemsökta.
* I ett palats vid Oxford, england var ett par ungdommar och försökte få kontakt med spöken.
Dom garvade och larvades om det, men plötsligt började en av grabbarna snacka med en annan röst, grina slå sina kompisar och bli underlig.
Han sa att hans namn var Thomas cumber wilsburg (?) efter att senare kollat upp detta var det en ung pojke i deras ålder på 1600 talet som blev igenmurad i jusst det huset för att han busat.
Allt är inte sammanträffande en del saker är rentav sjuka med visst existerar det?
mascarpone:
håller med dig till 100%
↗ till inläggetShit, låter riktigt läbbigt!Det finns konstiga fenomen filmade på film utan effekter:
* 2 små fötter som går runt i en korridor i Southern ireland utan kropp (finns att se på programet must wanted)
jag tror på Spöken osså, kolla på Hemsökta hus på Tv4+!!
↗ till inläggetjag brukar också se på det^^ det är bra :)Det finns konstiga fenomen filmade på film utan effekter:
Jag är helt övertygad att det finns utomjordingar. Spöken är jag lite tveksam till.
skulle bli förvånad om det inte finns liv (utomjordingar) på andra planeter. spöken tror jag lika mycket på som religon. har aldrig hört talas om något spökliknande, förutom på TV men det vet vi ju hur pålitligt det är. skulle gärna vilja se bevis på ett "spöke".
Utomjordingar måste finnas, men spöken är jag inte säker på. Men det finns videos som är troliga, sök på vår vän @ googlevideos
Jag tror på spöken.
Min kompis pappa har varit med om saker som jag inte tror han ljuger om.
Min kompis släkt på hans fars sida kan typ se spöken ;)
Hmm... Som sagt så måste det finnas utomgjordingar. Hur skulle det vara möjligt att av alla trillioner biljioner Goolopolex planeter skulle vi vara den enda planeten som hade liv. Det är nästan omöjligt... :kung:
Ingen vet så... Jag tror nog ändå inte riktigt på att det finns utomjordingar men man är ju inte helt säker.
Spöken däremot tror jag lite på. OKej man ska ju inte luras av alla tv-program då men det kan nog finnas. En gång när jag var liten och låg vaken på natten så tror jag mig h sett en tjej stå framför mig och sedan som blixtra bort. Vet inte om jag drömde eller ej. Brubblar än idag vad det va som jag såg :rambo:
Jag såg en läskig grej häromdagen... Det var typ alldeles mörkt, så min kompis och gick ut en stund. Då såg vi typ en genomskinlig "ung" (han såg ut att va typ 20) man som kom emot oss på vägen, så vi började springa. När vi kommit ett par meter så snubblade jag, så klumpig som jag är, och mannen kliver på mig, utan att det känns. Jag skriker, och då försvinner han direkt.... Jag har ett skrubbsår och ett minne som bevis... xD
↗ till inläggetIngen vet så... Jag tror nog ändå inte riktigt på att det finns utomjordingar men man är ju inte helt säker.
Spöken däremot tror jag lite på. OKej man ska ju inte luras av alla tv-program då men det kan nog finnas. En gång när jag var liten och låg vaken på natten så tror jag mig h sett en tjej stå framför mig och sedan som blixtra bort. Vet inte om jag drömde eller ej. Brubblar än idag vad det va som jag såg :rambo:
Jag tror i alla fall mer på utomjordingar än på spöken. Jag menar, spöken är ju något som vi här på jorden kommit på själva. Det är nog bara nåt som finns i våra huvuden, liksom.
Men sannolikheten för att det ska finnas liv på andra planeter är inte så liten faktiskt, om man tänker sig hur stort hela universum är.
Fast vem vet, kanske är inte universum så stort eller så oändligt som vissa hävdar. Det kanske mer är som i Matrix Revolutions (3:an), när Neo befinner sig vid tunnelbanestationen, fångad av Merovingian. Då försöker han ju komma ut genom att springa efter tågspåret och in i tunneln. Det resulterer ju i att han bara kommer tillbaka till andra änden av stationen igen. Det kanske är samma sak med universum. Om man färdas tillräckligt långt så kommer man kanske tillbaks till andra änden av rymden.
då skulle det inte finnas nån ände, precis som i en cirkel... mer troligt än att universum fortsätter hur långt man än åkar utan att åka förbi samma plats 2 gånger...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in