Hoppa till innehåll

Dretskit

Medlem
  • Antal innehåll

    4991
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Dretskit

  1. Jag har sett några avsnitt av serien och de var ganska bra tycker jag.
  2. Cryptopsy - Defenestration
  3. Konsigt problem. Jag kan kolla på min varning.
  4. Cannibal Corpse - I Cum Blood
  5. Dretskit

    Nhl 2006

    Köp det till Xbox för där kan man byta så att man bara behöver köra 29 matcher i en säsong innan man startar Dynasty Mode.
  6. Jag har spelat Diablo II några gånger när jag lånade det av en kompis för ett tag sen.
  7. Bloodbath - Cancer Of Theb Soul
  8. Dretskit

    Översättare

    Det var en bra hemsida admin.
  9. Dretskit

    Esteter!

    Jag går på Handel och Administrartions programmet och det är en soft linje. I ettan så är det ganska lugnt men i tvåan blir det lite jobbigare och jag går i tvåan nu. Sedan i trean så får man välja mellan två olika inriktningar, Ung Företagande och Anställning och jag valde den senaste. Man har även arbetsplatsförlagd utbildning(APU) en gång i veckan efter jullovet i tvåan och två dagar i veckan hela trean och jag längtar till trean.
  10. Sepultura - Inner Self
  11. Dretskit

    Disney

    Jag röstade på Djungelboken för det var min favoritfilm när jag var mindre.
  12. Benighted - Last Part Of Humanity
  13. Benighted - Werewolf's Nightmare
  14. Cannibal Corpse - Put Them To Death
  15. Krisiun - March Of The Black Gordes
  16. Krisiun - Aborticide
  17. Krisiun - Apocalyptic Victory
  18. Jag röstade på Playstation 2 så klart. Vilken konstig jämförelse.
  19. Jag vet inte ens vad digimon är för något.
  20. Krisiun - Kings Of Killing
  21. Krisiun - Creation's Scourge
  22. Jag har ett ganska bra skott i basket och jag gillar att spela det på gympan.
  23. Idag åt jag kött med potatis och bearniesås.
  24. Krisiun - Sacrifice Of The Unborn
  25. Krisiun - Obssession By Evil Force
×
  • Skapa ny...