Hoppa till innehåll

Dretskit

Medlem
  • Antal innehåll

    4991
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Dretskit

  1. Darkthrone - The Dance Of Eternal Shadows
  2. Darkthrone - Summer Of The Diabolical Holocaust
  3. Dretskit

    Msn

    Jag har MSN.
  4. Darkthrone - Natassja In Eternal Sleep
  5. Jag har inte kört Need For Speed: Most Wanted än men jag kanske ska köpa det eftersom alla säger att det är bra.
  6. Darkthrone - The Pagan Winter
  7. Darkthrone - A Blaze In The Northern Sky
  8. Darkthrone - Where Cold Winds Blow
  9. Jag tror på The Elephantz.
  10. Darkthrone - Paragon Belial
  11. Darkthrone - In The Shadow Of The Horns
  12. Darkthrone - Kathaarian Life Code
  13. Finnarna har utan tvekan varit det lag som har spelat bäst i OS tillsammans med Slovakien.
  14. Jag har köpt tillen kontroll och det var Controller S men min första handkontroll som jag fick med när jag köpte det håller på att bli utsliten.
  15. Vilka är det som har utvecklat det officiella OS-spelet?
  16. Vilket i serien var det?
  17. Förut så brukade jag köra Command & Conquer mot andra på nätet men det gör jag knappt aldrig längre.
  18. Det var rätt val :gitarr:
  19. Satyricon - Min Hyllest Til Vinterland
  20. Satyricon - Dark Medieval Times
  21. Dretskit

    Guld Igen

    Jag undrar ochså hur man dopar sig i curling?
  22. Satyricon - Skyggedans
  23. Satyricon - Walk The Path Of Sorrow
  24. Emperor - He Who Sought The Fire
  25. Dretskit

    Svart Vitt

    Det måste ju vara för att tv'n är för dålig för det fungerade ju på den andra tv'n sa du.
×
  • Skapa ny...