Hoppa till innehåll

Dretskit

Medlem
  • Antal innehåll

    4991
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Dretskit

  1. Primordial - Fuil Arsa
  2. Impious - Dying I Live
  3. The Crown - Black Lightning
  4. The Crown - Electric Night
  5. The Crown - Dying Of The Heart
  6. Jag tycker att det är bättre än bara FIFA 06.
  7. Det ärnog bara en tidsfråga innan de har tillverkat ett chipp och dålär det gå upp i försäljningen.
  8. Jag gillar spel med stora städer med en massa detaljer på byggnaderna och snygg grafik som på Mafia och GTA: Vice City. Sedan är det ju bra om spelet har en bra story fast det har de flesta spelen ochså.
  9. The Crown - 1999-Revolution 666
  10. The Crown - At The End
  11. Menar du Windows Media Player? Isåfall så lägger du väl in låtarna i biblioteket och sedan så när du öppnar biblioteket så ligger alla låtarna i en lång lista och sedan när du sätter på en låt så byts det till olika låtar hela tiden.
  12. The Crown - The Poison
  13. Ancient - Paa Evig Vandring
  14. Ancient - Det Glemte Riket
  15. In Da Club är typ den enda som jag har hört så jag röstade på den.
  16. Ancient - The Call Of The Absu Deep
  17. Ancient - Huldradans
  18. Många grymma band på den listan. Gillar nästan alla där men jag lyssnar på flera hundra olika band.
  19. Ancient - Trumps Of An Archangel
  20. Vehemence - Devour The Rotten Flesh
  21. Vehemence - Nameless Faces, Scattered Remnants
  22. Vehemence - No One Wins
  23. Vehemence - What You've Become
  24. Vehemence - Whore Cunt Die
  25. Vehemence - Saying Goodbye
×
  • Skapa ny...