Hoppa till innehåll

Oddset

Medlem
  • Antal innehåll

    1602
  • Blev medlem

  • Senast inloggad

Allt publicerat av Oddset

  1. Behemoth - Slaves shall serve
  2. Rammstein - Mein Herz brennt
  3. Cradle of Filth - Her Ghost In The Fog
  4. Cradle of Filth - As Deep As Any Burial
  5. Cradle of Filth - Darkness Our Bride
  6. Fast när jag tänker efter så kan det ju ha varit köttsoppa med älgkött. *mums*
  7. Cradle of Filth - Mother Of Abominations
  8. Cradle of Filth - Noctumal Supremacy
  9. Cradle of Filth - Once Upon Atrocity
  10. Cradle of Filth - The Principle Of Evil Made Flesh
  11. Oddset

    Enhjuling

    Har testat några gånger hos en kompis men istället för framgång så blev det bakgång. LOL
  12. Cradle of Filth - Dinner At Deviant's Palace
  13. Cradle of Filth - Amor E Morte
  14. Cradle of Filth - Bathory Aria
  15. Då skriver man in ett alternativ som kallas "Annat". Om man har hjärna nog för det.
  16. Cradle of Filth - Queen of winter, throned
  17. Cradle of Filth - In Secret Love We Drown
  18. Det här var ju en tråd för hur tjejerna tycker, så om du nu vill göra en om hur killar tycker så gör den ny då.
  19. Cradle of Filth - Bitch
  20. Oddset

    Skolklassresor

    Hör du, min klass hade över 160.000 i klasskassan tro det eller ej, men vi åkte ändå bara till Göteborg. Vi for över till Danmark också men ändå. Sen tog "klassföräldrarna"(de vuxna som följde med på resan) allt som blev över. Vilket jag tycker var jävligt sketet gjort.
  21. Galenskaparna - Pappa flytta inte in till Tjörn
  22. Jaså om man har glasögon så räknas man som nörd? Ja, jag har glasögon och jag är inte nån nörd. Och dålig i sport men det beror på brist av intresse.
  23. Ärligt talat så tycker jag att allt det här om fågelviruset bara är skitsnack. Visst folk har dött. Men det gjorde dom väl när S.A.R.S var som störst för tidningarna. Alltså, allt det här med hysterin om H5N1 eller vad den nu hette tror jag kommer lägga sig efter kanske 1-2 år.
  24. Grampa eller Maggie är bäst. Grampa är bara så j*vla grym när han ska säga nåt så somnar han. Humoristiskt. Men borde inte det här vara en omröstning istället?
  25. Det där är inte ens i närheten av alla artister/band som jag har totalt. Man skulle skriva sitt favoritband och jag kunde inte bestämma mig för vilket av dom ovanstående så jag skrev ner dom.
×
  • Skapa ny...