Ryssfemma Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Igentligen behöver man inte Antivirus om man har koll på vad det är man besöker eller laddar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Jag håller med Wacko, kör med Nod32, Avast professional är också ett bra program. Nod32 + Outpost Brandvägg är en bra kombination! Hmm..Jag personligen skulle inte köra med nod32 fick in ett virus som gjorde så att jag fick formatera datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 (redigerat) Jag håller med Wacko, kör med Nod32, Avast professional är också ett bra program. Nod32 + Outpost Brandvägg är en bra kombination! Hmm..Jag personligen skulle inte köra med nod32 fick in ett virus som gjorde så att jag fick formatera datorn. Om man är försiktig på vad man laddar ner/ gör så klarar man sig. Måste ha varit något fel med virus programmet om den släppte in viruset. Redigerat 28 Januari 2008 av Crys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 På en gammal dator hade vi norton, och det släppte igenom massa virus, men nu på min nya har jag norton 2007 och jag har inte fått ett enda virus, så jag anser att det nya norton faktiskt har blivit bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Jag håller med Wacko, kör med Nod32, Avast professional är också ett bra program. Nod32 + Outpost Brandvägg är en bra kombination! Hmm..Jag personligen skulle inte köra med nod32 fick in ett virus som gjorde så att jag fick formatera datorn. Uppdatera det regelbundet och använd brandvägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 (redigerat) Jag håller med Wacko, kör med Nod32, Avast professional är också ett bra program. Nod32 + Outpost Brandvägg är en bra kombination! Hmm..Jag personligen skulle inte köra med nod32 fick in ett virus som gjorde så att jag fick formatera datorn. Uppdatera det regelbundet och använd brandvägg. Uppdaterade varje dag hadde brandvägg igång men den släppte in det ändå. Märkte av det när det tog över 10 minuter för datorn att starta och att varken internet eller systemåterställing funkade så det var bara att installera om datorn och jag är jävligt nöjd med norton360 som jag har nu Redigerat 29 Januari 2008 av g1zm0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Har norton 2005 och har haft det i några år och har inte fått ett enda virus än. Samma här, och jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Har norton 2005 och har haft det i några år och har inte fått ett enda virus än. Samma här, och jag är nöjd. bra att det funkar ialla fall. jag har F-secure. moset säga att det är välldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 jag har alltid haft norton :) har 08 nu.. tycker det är riktigt bra ja. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 Jag håller med Wacko, kör med Nod32, Avast professional är också ett bra program. Nod32 + Outpost Brandvägg är en bra kombination! Hmm..Jag personligen skulle inte köra med nod32 fick in ett virus som gjorde så att jag fick formatera datorn. Uppdatera det regelbundet och använd brandvägg. Uppdaterade varje dag hadde brandvägg igång men den släppte in det ändå. Märkte av det när det tog över 10 minuter för datorn att starta och att varken internet eller systemåterställing funkade så det var bara att installera om datorn och jag är jävligt nöjd med norton360 som jag har nu Vad är det för brandvägg? Windows brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Kör med NOD32 och Brandvägg en jäklans bra kombination! har inte fått något virus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.