Hoppa till innehåll

Norton Internet Security 2008

kadamar

Rekommendera inlägg

Jag håller med Wacko, kör med Nod32, Avast professional är också ett bra program.

Nod32 + Outpost Brandvägg är en bra kombination!

Hmm..Jag personligen skulle inte köra med nod32 fick in ett virus som gjorde så att jag fick formatera datorn.

Om man är försiktig på vad man laddar ner/ gör så klarar man sig.

Måste ha varit något fel med virus programmet om den släppte in viruset.

Redigerat av Crys
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller med Wacko, kör med Nod32, Avast professional är också ett bra program.

Hmm..Jag personligen skulle inte köra med nod32 fick in ett virus som gjorde så att jag fick formatera datorn.

Uppdatera det regelbundet och använd brandvägg.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uppdaterade varje dag hadde brandvägg igång men den släppte in det ändå. Märkte av det när det tog över 10 minuter för datorn att starta och att varken internet eller systemåterställing funkade så det var bara att installera om datorn och jag är jävligt nöjd med norton360 som jag har nu Redigerat av g1zm0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GunsNroses

Har norton 2005 och har haft det i några år och har inte fått ett enda virus än.

Samma här, och jag är nöjd.

bra att det funkar ialla fall. jag har F-secure. moset säga att det är välldigt bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uppdaterade varje dag hadde brandvägg igång men den släppte in det ändå. Märkte av det när det tog över 10 minuter för datorn att starta och att varken internet eller systemåterställing funkade så det var bara att installera om datorn och jag är jävligt nöjd med norton360 som jag har nu

Vad är det för brandvägg? Windows brandvägg?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...