KuroKaktus Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 heej här snackar vi om guildwars hjälper varandra och man kan ju säga vad man är för lvl och sånt också själv är jag nybörjare och undrar om necromaner (tror jag jag är) kan ha pet eller är det ranged som kan ha det eller kan alla ha det men i alla fall kommer litte info om min char: namn: Jacob Bergqvist lvl: 6 ras. necromancer och munk så kan ni ju åxo skriva om ni vill ada gjärna min char det var allt hoppas vi ses i guildwars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 alla kan ha pet :) man behöver bara ranger som primary eller secondary profession och skillen charm animal. har 7 lvl 20 och 1 pvp. spelat gw i ett år typ. main är The Greatest Hope, men spelar inte så mkt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fontamix Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 ja har 6 slots med 4st PvE lvl 20 1 monk 1 wa, 1 assa, 1 ranger, och 2 pvp 1 me 1 monk.... spelat i hmm... 11 månader (snart 1 födelsedagspresenten :D ), ja har nf och factions... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Köpte spelet när det släpptes i Sverige, har dock bara en lvl 19 RE för jag har inte spelat på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 ah...lyckat...hur länge har det varit i sverige? typ 2 år? du borde verkligen testa gw då. att bara bli lvl 19 är inte att spela spelet precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 Nja, men min kompis har också slarvat bort båda skivorna, btw, den 28 April har det vart ute 3 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fontamix Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 du behöver ingen skiva.. om du har de installerat så är de bara spela (om du komemr ihåg pv och username..) om du inte installerat laddda ner de ifrån Guildwars.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2008 är det den du menar? http://www.fileplanet.com/promotions/guildwars/trial/ nej detta är inte snack om olaglig fildelning....man får ladda ner det...de vill att man ska ladda ner det...det är en trail (14 days/10h) och det får man ladda ner...så det är inte lönt att anmäla tråden och ännu dummare att ge mig en varning för nånting som är tillåtet...så tänkt inte tanken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.