Selerz Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Hej, kanske en rätt gammal nyhet men ville bara tipsa er om att: Live Arcade spelet Undertow blir är gratis tills imorgon. Detta pga en del Livestrul under veckan efter Julafton, så passa på att ladda ner nu! OBS! Det har varit gratis sen onsdags, och kommer att sluta att vara gratis imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Mm, kom nyss på det sjävl, sitter och spelar nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 S a t a n också! Fick RROD så jag kunde inte fixa hem det. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Typ ägd :P Nej men jeavla synd...=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2008 S a t a n också! Fick RROD så jag kunde inte fixa hem det. :( PWNED! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Jag laddade ner det... Kan säga att du inte direkt missade nåt, nacho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Nej, håller med, ett av de typ mest hypade XBLA spelen, men var bara skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 fett tråkigt spel orkar inte klara hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Vad gjorde man på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Vad gjorde man på spelet? Man simmade. Och sköt saker. Bläh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.